SMS-маркетинг в просуванні інтернет-магазину

SMS-маркетинг в продвижении интернет-магазина

Останнім часом SMS-маркетинг (мобільний маркетинг) став одним з найефективніших засобів в інтернет-маркетингу. Проте варто дуже обережно користуватися цим засобом, щоб не скотитися з вправного маркетингу в звичайний спам. Нижче, ми поділимося деякими секретами SMS-маркетингу від досвідчених маркетологів.

 

Але для початку давайте з'ясуємо, що ж таке SMS-маркетинг?

Цей вид маркетингу є інструментом зв'язку з клієнтами за допомогою мобільних телефонів. SMS - розсилка використовується для повідомлення про акції, знижки, новинки, статусах доставки, участі в опитуваннях і т.п. Щоб розсилка не стала нав'язливою, потрібно дотримуватися наступних порад.

 

Правильно привертайте увагу

Щоб клієнт став постійним покупцем, необхідно налаштувати з ним правильний діалог. У першу чергу потрібно зібрати базу телефонних номерів, за якими буде проводитися розсилка. Це можна зробити, вказавши обов'язкове поле для номера мобільного телефону при заповненні замовлення. Таким чином ви одночасно покажете клієнтам вашу турботу про них (використовуючи номер для повідомлення про статус доставки) і легко зберете власну базу номерів.
Радуйте несподіваними розпродажами

Ключ до серця постійних клієнтів - це бонуси і знижки спеціально для них. Тому телефонний маркетинг можна використовувати для повідомлення про прийдешні розпродажі, де постійні клієнти зможуть отримати «найсмачніший» товар. У повідомленні також варто нагадувати, що акція скоро закінчитися і клієнту треба буде поспішити.

 

Роздавайте приємні бонуси

Всі люди люблять подарунки, і, купуючи акційний товар, вони купують можливість отримати певний бонус. Наприклад в SMS ви можете вказати, що купуючи один товар, другий клієнт отримує в подарунок абсолютно безкоштовно.