SEO-тренди 2016

     Початок року - саме час задуматися над тим, а які тренди будуть задавати тон на ринку SEO в 2016 році.

 

     Якісна робота з посилальною масою. У 2015 році правила гри на SEO-ринку змінилися, Яндекс став по-новому підходити в оцінці якості посилальної маси. Однак посилання продовжують відігравати важливу роль в ранжуванні і відмовлятися від них не можна. Потрібно просто правильно підходити до їх вибору. Якісне посилання не зашкодить просуванню, це доводить і наша нова технологія покупки посилань, розроблена спільно з сервісом CheckTrust.

 

     Мобілізація сайтів.

 

     Все більше ресурсів будуть обзаводитися мобільною версією. Цей тренд задають самі пошукові системи, звертаючи особливу увагу на таку характеристику як «мобілопрігодность» або «mobile-friendly». Якщо в Google це вже повноцінний фактор ранжування, то Яндекс хоч і запізніло, але теж почав думати в цьому напрямку.

 

     SEO - лише частина.

 

     SEO вже давно стало лише частиною комплексного просування. Щоб перетворити сайт в ефективний маркетинговий інструмент, його потрібно розвивати у всіх напрямках: посилальна маса, внутрішня оптимізація, контент, юзабіліті. У наступному році ця тенденція посилюватиметься. Також не потрібно забувати про грамотне використання інших каналів інтернет-реклами (контекст, SMM, медійка та ін.)

 

     «Минусинской» і «АГСи» триватимуть. На дворі криза, а Яндексу потрібна хороша звітність для своїх акціонерів. У результаті SEO-спільнота очікує нові хвилі «Минусинска» і АГС, може Яндекс придумає щось нове. Все це з метою ще більше залякати власників сайтів і переманити їх в контекстну рекламу.

 

     Видача Яндекса буде псуватися. Цей прогноз випливає з попереднього пункту. Якщо Яндекс продовжить боротися за якість видачі такими способами, то краще вона точно не стане. Це видно вже зараз - видача залишає бажати кращого. У таких умовах логічно очікувати, що частка пошуку Google буде рости.

 

     Робота над якістю сайту. Як я вже говорив вище, до розвитку сайту потрібно підходити комплексно. Але в гонитві за високими позиціями багато SEO-фахівців, особливо новачки, обмежуються тільки закупівлею посилань. Тепер саме час зайнятися комплексної та всебічної роботою над сайтом, це дозволить розраховувати на топові позиції в нових пошукових умовах.