SEO ВМИРАЄ?

        Не таємниця, що SEO галузь переживає серйозні зміни, які викликані змінами в алгоритмах пошукових систем Google і Yandex. Боротьба пошукачів з веб- ресурсами, які просувалися тільки за рахунок покупки посилань закінчилася їх повною перемогою. Що робити або скоріше не робити тим, хто прагне підтримувати видимість свого бізнесу в пошуку?
SEO просування нікуди не йде, але воно вже не може бути єдиним інструментом інтернет маркетингу і протиставлятися іншим, наприклад, контекстній рекламі, всім очевидно, що це зовсім різні інструменти. Пошукове просування все одно залишається одним з основних методів просування, але це тільки для тих компаній, які прийшли всерйоз і надовго, тому що результати просування з'являться не раніше ніж через 4 - 6 місяців і над ними потрібно серйозно працювати, особливо якщо при створенні веб-сайт не був оптимізований під сео просування.
        Змінилися і вимоги до професійних навичок SEO фахівців. Якщо раніше допускалася вузька спеціалізація, то тепер це повинен бути професіонал у всіх напрямки самого SEO і додатково знати html верстку, розбиратися в веб аналітиці, юзабіліті і бути непоганим маркетологом.
       Власники сайтів повинні розуміти і реагувати на те що робота в онлайні все більше стає схожою на роботу у офлайні: робота з клієнтами, обробка відгуків, особливо негативних, так як все це стає частиною SEO просування і безпосередньо впливає на ставлення пошукачів до вашого сайту.
      Як висновок, можна сказати, що SEO не вмирає, але воно переживає серйозну трансформацію.