Inbound-маркетинг: 10 тактик і правил

Inbound-маркетинг перекладається, як «вхідний маркетинг». Цей термін виник нещодавно, і під ним мається на увазі активне застосування інструментів інтернет-маркетингу, з акцентом на недорогих або безкоштовних способи залучення-трафіку.

Inbound-маркетинг проводиться в 3 етапи:

  • Залучення відвідувачів на веб-ресурс або його окрему сторінку
  • Мотивування відвідувачів до скоєння конверсійних дій
  • Аналіз і вибір дій, які приносять найкращий результат
     

10 успішних стратегій inbound-маркетингу

  1. Email-маркетинг. Добре продумана стратегія розсилки листів за адресами зібраним з активних реєстрацій, є потужним інструментом залучення нових клієнтів.
  2. Блоги. Цей вид веб-ресурсу вже давно застосуються в контент-маркетингу, проте він досі не втратив свою ефективність.
  3. SMM. Маркетинг в соціальних мережах - дуже перспективний і успішний інструмент залучення і комунікації з потенційними клієнтами.
  4. SEO. Цей інструмент допомагає залучати відвідувачів саме з пошукових систем, що підвищує трафік сайту і його позиції по запитах.
  5. Landing Page. Оптимізовані за допомогою SEO посадочні сторінки - це відмінний інструмент для конверсії.
  6. Дослідження та опитування. За допомогою них можна отримати цінну інформацію про настрої та вподобання аудиторії, і згідно з цими даними вибрати найкращу стратегію просування сайту.
  7. Вебінари. Це можливість налагодити прямий контакт з вашою аудиторією і заслужити її довіру.
  8. Прес-релізи. Також грають непогану роль у створенні реклами та підвищення довіри до бренду / сайту.
  9. Відео. Мультимедійний контент дуже популярний, тому 2/3 маркетологів використовують вигляді-ролики для залучення клієнтів.
  10. Case Studies. Кейси спочатку були основою inbound-маркетингу, і незважаючи на те, що вони вже не так популярні, кейси все ще можуть бути ефективним інструментом для маркетологів.