Google Merchant: зручний чек-лист для рекламодавців в Новий Рік

       Останній місяць в році несе рекламодавцям дуже приємний бонус: саме в грудні спостерігається пік інтересу користувачів до покупок великої групи товарів через інтернет. Google поділився прогнозом, що понад 70% всіх подарунків буде куплено  клієнтами в другій половині грудня, а кількість запитів зі смартфонів, пов'язаних з подарунками, зросте на 115%.

Зростання кількості запитів очікувано спостерігається у новорічній тематиці. Цілком очікувано, що після нового року запитів за даними фразами практично не спостерігається.

Настільки ж помітне зростання можна простежити і в запитах побутової техніки/ У тематиці меблів і світла також простежується значний сплеск інтересу користувачів:

Традиційно до новорічних свят користувачі починають цікавитися речами, які можна віднести і до категорії «подарунки».

Для того щоб підготуватися до зростаючого з кожним днем ​​попиту користувачів, Google створив чек-лист для перевірки товарних рекламних кампаній Google Merchant. Список містить основні інструкції, дотримуючись яких рекламодавець може оперативно перевірити рекламні кампанії та у разі необхідності внести правки, щоб задовольнити зростаючий з кожним днем ​​попит і не втратити жодного покупця.

Керівництво по виживанню в передноворічному сезоні

Чек-лист для перевірки актуальності настройки торгових кампаній Google Merchant.

Слідкуйте за актуальністю даних в товарному фіде:

1. У гарячий передсвятковий сезон з підвищенням рівня продажів особливо гостро постає необхідність моніторингу актуальних цін. Також необхідно стежити за актуальністю інформації про наявність товару.

Навіщо? Користувачі покидають сайт, якщо не знаходять необхідного товару в наявності або за умови, що чинна ціна не відповідає заявленій.

2. Слідкуйте за зведенням помилок на рівні облікового запису Google Покупок на вкладці «Діагностика». Саме тут представлена ​​інформація про актуальні проблеми, які можуть призводити до відхилення реклами: помилки при створення акаунта, порушення правил і вимоги до якості фида. Також інтерфейс дозволяє вивантажити звіт, що включає в себе всі товари, які не відповідають вимогам Google Merchant Center, з причинами їх відхилення.

Навіщо? Більше рекламованих актуальних товарів => більше кліків => більше продажів. Не втрачайте потенційних покупців з причини недоліків, які можуть бути виправлені за лічені хвилини.

3. Технічна та контактна інформація в Merchant Center повинна бути актуальною. Оновіть її при необхідності.

Навіщо? Повідомлення про результати свіжого поновлення фида або про проблеми з даними допоможуть рекламодавцю тримати руку на пульсі рекламної кампанії.

Оптимізуйте свої рекламні матеріали, щоб залучити користувачів, що знаходяться в процесі передсвяткового шопінгу

4. Виділіть сезонні або стратегічно важливі товари в окрему кампанію з більш високим пріоритетом.

Навіщо? Досягайте збільшення продажів завдяки гнучкій оптимізації бюджетів та утриманню стратегічно важливих (сезонних) товарів на найвигідніших позиціях.

5. Оптимізуйте бюджет, щоб задовольнити зростаючий попит покупців, які починають шукати сезонні товари від року до року все раніше і раніше.

Навіщо? З кожним роком покупці починають пошуки товарів все раніше і раніше. Google наводить таку статистику: 54% покупців в 2015 році починають пошук подарунків до кіберпонеділок проти 48% торік.

6. Додайте в звіти недавнє нововведення від Google: відсоток отриманих кліків. Він допомагає оцінити трафіковий потенціал оголошень для груп товарів у торговельних кампаніях. За допомогою цього показника можна виявити групи товарів, які недоотримують трафік.

Навіщо? Не втратити кліки зацікавлених покупців.

7. Стежте за конкурентною ситуацією на стратегічно важливі товари.

Навіщо? Підвищення ставок і внаслідок цього показ в топі видачі затребуваних сезонних товарів може значно збільшити CTR і рівень конверсії.

Продумайте стратегію, щоб привернути увагу мобільних покупців

8. Боріться за покупців, які знаходяться на території розповсюдження вашого бізнесу. Додайте розширення оголошення «Адресаи».
Навіщо? Покупці часто використовують свої мобільні телефони як гід по місцевих магазинах. З 2011 року кількість мобільних запитів з додаванням уточнюючої фрази «біля мене» збільшилася в 34 рази!

9. Переглянете модифікатор коригування ставок для мобільних пристроїв.

Навіщо? Користувачі використовують мобільні пристрої під час ухвалення рішення про покупку товару - не загубити цінний мобільний трафік, виставляючи низький модифікатор ставки для мобільних пристроїв.

10. Використовуйте симулятор ставок, щоб визначити оптимальне значення коригування ставок для мобільних пристроїв. Рекомендації розраховуються на основі накопиченої раніше статистики google.

Навіщо? За статистикою, в 2015 році вже більш ніж в 10 країнах відмічено перевищення мобільного трафіку щодо трафіку з комп'ютерів. Будьте готові до збільшення мобільного трафіку!

Зацікавленому в ефективної оптимізації рекламного бюджету рекламодавцю необхідно враховувати фактор сезонності попиту. Вірне перерозподіл бюджетів від місяця до місяця позитивно позначається на CPO. Під час «гарячого» сезону слід особливо стежити за якістю і актуальністю рекламних матеріалів - це дозволить не втратити продаж.