Google: інструменти для перевірки AMP і ідентифікації достовірних джерел

     Корпорація Google представила новий інструмент для тестування веб-сторінок, виконаних у форматі AMP. А також підвищила достовірність свого новинного сервісу за допомогою спеціальних міток.

 

Стало відомо про те, що в функціонал сервісу Search Console був доданий новий інструмент для перевірки сторінок, виконаних у форматі AMP. «Перевірка сторінок AMP» являє собою рекомендаційний сервіс, що дозволяє перевірити сторінки ресурсу на наявність помилок. А також отримати корисні поради щодо їх усунення.

 


Для того щоб веб-сторінка була позначена в пошуковій видачі як AMP, вона повинна відповідати цілій низці критеріїв, встановлених Google. В іншому випадку вона буде виводитися в результатах пошуку як звичайна сторінка.

 

Новий інструмент, запущений в рамках сервісу Search Console, покликаний допомогти у вирішенні даної проблеми. Якщо в коді аналізованого сайту будуть знайдені серйозні недоліки, то сервіс виділить рядок, в якій була знайдена помилка. А також надасть досить докладну інформацію про кожну з виявлених проблем.

 

Варто відзначити, що інструмент «Перевірка сторінок AMP» працює в режимі реального часу. При цьому для аналізу коду веб-сторінок використовується Googlebot. Додатково інформація про знайдені помилки доступна для вивчення в звіті «Прискорені мобільні сторінки».

 

Крім того Google підвищив вірогідність свого новинного сервісу за допомогою нових міток. Ярликом «Fact Check» позначатимуться ті публікації, зміст яких було перевірено журналістами.

 

Щоб матеріал був позначений подібним значком, на його веб-сторінці повинна використовуватися схема розмітки ClaimReview (Shema.org). Крім того при аналізі публікацій буде враховуватися відповідність змісту контенту тієї тематичної категорії, в якій він відображається новинним агрегатором.

 

Ярликом «Fact Check» позначатимуться все інформаційні матеріали, які відображаються в розширеному розділі пошукової системи Google. Крім того подібна система «ідентифікації» буде застосовуватися в рамках сервісу Google Новини.

 

Також подібним знаком позначатимуться матеріали, анонси яких будуть розміщуватися в додатках Google для пристроїв, що працюють під управлінням мобільних операційних систем iOS і Android.

 

На даний момент новий функціонал доступний користувачам з США і Великобританії. Про терміни повномасштабного запуску нової системи ідентифікації поки нічого не відомо.