Google розширив можливості просування в додатках і YouTube

     Корпорація Google запустила новий формат реклами в рамках YouTube. А також розширила можливості просування додатків за допомогою нового набору параметрів для універсальних кампаній.

 

Корпорація Google презентувала новий вид відеореклами, який буде доступний для використання в рамках YouTube. Формат TrueView for action є мобільним банером із закликом до дії, який можна транслювати в публікованих відеороликах.

 

Google розширив можливості просування в додатках і YouTube
Зараз даний формат проходить стадію тестування, в якому бере участь обмежена кількість рекламодавців. Також вже відомо, що повномасштабний запуск рекламного формату TrueView for action повинен відбутися в кінці поточного - початку наступного року.

 

Фахівці компанії Google вважають, що в майбутньому новий формат буде широко затребуваний серед рекламодавців. У всякому разі, саме про це свідчать дані, отримані в ході спеціально проведеного соціологічного дослідження. Його результати дозволяють говорити про те, що приблизно половина дорослої аудиторії американського сегмента інтернету вважають YouTube незамінним помічником при виборі того чи іншого товару.

 

Фахівці корпорації Google також з'ясували, що щомісяця понад 70 мільйонів американців відвідують YouTube, щоб більш детально ознайомитися з можливостями і характеристиками товару, що цікавить.

 

Крім того Google розширив можливості просування додатків за допомогою оновленого набору параметрів орієнтування, які може вказати рекламодавець при запуску Universal App Campaigns (універсальної кампанії). Перелік доступних налаштувань був розширений за рахунок різних типів активності користувачів всередині програми.

 

Наприклад, тепер рекламодавці зможуть встановити в якості цільового дії досягнення гравцями певного рівня (в ігрових додатках), а також кількість набраних очок. А в комерційних додатках - придбання товару, путівки і т.д.

 

Після цього рекламна платформа Google буде використовувати всю міць своїх алгоритмів, щоб досягти зазначеної частини аудиторії.
Тобто користувачів, які завантажують додаток і виконують цільове дію, встановлене в настройках кампанії. Для того щоб здійснювати моніторинг просування, рекламодавець повинен буде прив'язати свій аккаунт Google AdWords до одного з найбільш популярних сервісів аналітики. Наприклад, Firebase Analytics або Google Analytics.

 

Коментуючи запуск нового функціоналу віце-президент компанії Google з реклами Шрідхара Рамасвамі, зазначив, що Universal App Campaigns, що проводяться в режимі онлайн, постійно аналізують і здійснюють оцінку всієї вхідної статистики, щоб удосконалити транслюються оголошення і підвищити ефективність проведеної рекламної кампанії.