Google включив Panda в основний алгоритм ранжирування

     Алгоритм Panda став частиною основного алгоритму ранжирування Google. Такий висновок робить команда SearchEngineLand, посилаючись на документ з описом Панди. Відзначимо, що цей документ під назвою «розтлумачити алгоритм Google Panda» був зібраний на основі висловлювань представників пошукача про Панде і роботі алгоритму.

 

     Отже, в даному документі присутній наступний вислів:

 

     Panda - алгоритм, застосовуваний до всіх сайтів, який став одним з наших основних сигналів ранжирування. Він визначає якість сайту, про що ви можете докладно прочитати в керівництві Google. Panda дозволяє Google враховувати в ранжуванні якість контенту.

 

     Гаррі Ілш, інженер відділу якості пошуку Google, підтвердив достовірність цього висловлювання. Це може означати, що тепер Google не буде підтверджувати SEO-спільноті апдейти Panda. Нагадаємо, останнім офіційно підтвердженим апдейтом був Panda 4.2, викочену ще влітку 2015 року. Тепер Панда буде «варитися» в загальному казанку основного алгоритму Google, який відомий SEO-спільноті під назвою Колібрі.

 

     Проте залишається ще багато питань навколо цієї звістки. Наприклад, чи оновлюється основний алгоритм Колібрі в режимі реального часу? Зараз фахівці SearchEngineLand сумніваються в цьому, тому що в минулі вихідні стався великий апдейт Колібрі, що підтвердив Google. І в цьому апі присутні характерні ознаки Панди.

 

     Зараз західні SEO-фахівці намагаються визначити, коли Google включив Панду в основний алгоритм і що з цього може слідувати.

 

     Історична довідка

 

     Алгоритм «Панда» був створений Google для того, щоб сайти з низькоякісним контентом відображалися набагато нижче в результатах пошуках. Алгоритм «Панда» був запущений 23 лютого 2011, і на той момент у цього алгоритму не було назви. Багато хто називав його «Фермером», так як здавалося, що він спрямований в першу чергу на боротьбу з контент-фермами, які добре ранжирувалися в результатах пошуку, при цьому запозичуючи контент з інших сайтів.

 

     Більшість SEO-фахівців вважають, що у сайтів, що постраждали від дій «Панди», є проблеми з якістю внутрішньої оптимізації. Ці сайти часто мають або велику кількість дубльованих з інших сайтів матеріалів, або «убогий контент». Зважаючи дій алгоритму «Панда» такий сайт може бути сильно знижений в позиціях, навіть якщо тільки частина його містить дублюючий або не корисна для відвідувачів контент.