Facebook: заборона «етнічного» таргетингу і придбання нового сервісу

Facebook придбав сервіс для оптимізації контенту під соціальні медіа. А також заборонив таргетинг реклами за етнічною ознакою.

 

Facebook придбав сервіс CrowdTangle, функціонал якого призначений для відстеження та оптимізації контенту під соціальні платформи. Примітно, що вартість укладеної угоди не розголошується.

 

Великою популярністю CrowdTangle користується серед великих видавців. Його клієнтами є такі компанії, як BuzzFeed, BBC, NPR і Вокс. Також сервіс активно використовувався різними маркетинговими платформами.

 

Facebook Представники відзначили, що багато медіа компанії використовували CrowdTangle для вимірювання ефективності публікується контенту, визначення найбільш значних публікацій, а також реакції, яку вони викликали в соціальних ресурсах.

 

Крім того представники Facebook заявили, що після завершення нинішньої угоди функціоналом даного сервісу зможе скористатися ще більше видавців. Також було підкреслено, що зміна власника сервісу ніяк не вплине на роботу CrowdTangle.

 

Вітчизняні експерти галузі повідомили, що цей сервіс дозволяє в режимі реального часу визначати найпопулярніші теми серед аудиторії різних соціальних мереж. Цілком очевидно, що подібні «здібності» завжди будуть затребувані серед брендів.

 

Експерти впевнені, що в подальшому основний функціонал CrowdTangle буде інтегрований в набір інструментів рекламної мережі Facebook. З його допомогою обнародувано на цій платформі бренди зможуть збільшити кількість передплатників, охоплення публікацій і число лайків.

 

Крім того стало відомо, що Facebook вирішив змінити правила трансляції реклами на своїх ресурсах. Зокрема буде заборонено таргетинг реклами за етнічними ознаками в кількох категоріях. Зокрема, під цю заборону потрапить таргетинг оголошень про працевлаштування, надання кредитних послуг. А також оголошення про продаж та оренду житла.

 

Швидше за все, причиною введення подібного обмеження стала бурхлива реакція користувачів. Близько двох тижнів тому можливість таргетингу за етнічною ознакою в Facebook викликала хвилю обурення серед американської аудиторії. Зазначалося, що таким чином провідна світова соціальна мережа ущемляє цивільні права користувачів.

 

Крім цього компанія Марка Цукерберга внесе цілий ряд поправок до правил розміщення реклами в Facebook. Відповідно до них, бренди не зможуть транслювати дискримінує рекламу. Зміни вступлять в силу вже в кінці поточного року.