Facebook тестує новий тип націлення та придбав ще один стартап

Facebook розширює користувальницький функціонал провідної світової соціальної мережі, а також засобів просування. Компанія тестує функцію орієнтування на аудиторію сторінки, а також придбала стартап, що спеціалізується на розпізнаванні осіб.

 

Російські користувачі провідної світової соціальної мережі помітили, що Facebook тестує новий вид таргетингу реклами - на аудиторію сторінки. Відзначається, що на даний момент цей параметр доступний для використання тільки деяким рекламодавцям соціальної мережі.

 

Facebook тестує новий тип націлення та придбав ще один стартап
Першим про появу нового типу орієнтування повідомив відомий вітчизняний SEO-фахівець Дмитро Румянцев. Він поділився своїми спостереженнями про можливості тестованого функціоналу. Зокрема було відзначено, що з його допомогою можна націлити на кілька груп користувачів:

 

  • Аудиторію сторінки;
  • Відвідувачів, які здійснювали дії з рекламним постом;
  • Користувачів, що натиснули на CTA-кнопку;
  • Відвідувачів, які залишили коментарі;
  • Користувачів, що зберегли публікацію.

 

Дмитро Румянцев також підкреслив, що запуск таргетингу на аудиторію спільнвід є своєрідним проривом в області «соціального» просування. З його допомогою в Facebook можна «повернути» будь-якого користувача, який коли-небудь відвідував вашу сторінку.

 

Інші вітчизняні фахівці SEO-галузі відзначили, що новий функціонал з'явився в настройках їх сторінок в Facebook кілька тижнів тому. У деяких випадках використання таргетингу на відвідувачів дозволило отримати набагато більше лидов, ніж зовнішня реклама, розміщена в метро і ліфтах, за півмісяця.

 

Крім того стало відомо, що компанія Facebook Придбала Стартап FacioMetrics. Він спеціалізується на розробці рішень в області машинного розпізнавання осіб і які висловлюються ними емоцій.

 

Коментуючи відбулася угоду, прес-секретар компанії Facebook зазначив, що такі інструменти, як маски і деякі інші, дозволяють набагато чіткіше і зрозуміліше висловити емоції, які відчуває користувач. Завдяки придбанню стартапу FacioMetrics в Facebook з'явиться більше всіляких ефектів для обробки фото і відео. Це в свою чергу дозволить збільшити рівень залученості користувачів провідної світової соціальної мережі.

 

Стартап FacioMetrics був запущений в минулому році в університеті Карнегі-Меллон. Фахівці, задіяні в цьому проекті, спеціалізується на створенні інструментів для ідентифікації осіб і розпізнавання емоцій, зображених на відео. На даний момент (в зв'язку з поглинанням Facebook) всі мобільні додатки, розроблені FacioMetrics, видалені з Google Play і App Store.