9 вагомих причин використовувати інфографіку в маркетингу

         Інфографіка може бути дійсно яскравим інструментом , але навіщо її все-таки потрібно використовувати ?

 

1. Яскраво і привабливо

 

        Люди люблять факти, цифри і статистику. Додайте кілька інтригуючих зображень і графіки і - вуаля , перед вами контент, який затягує!

 

2. Легко сприймати

 

      Більшість людей - візуали , і оскільки 90 % інформації, яка потрапляє в мозок, візуальна , вам потрібно цілитися в цей « оптичний нерв ».

 

3. Вірусний потенціал

 

     Завдяки візуальної привабливості інфографіки, ймовірність того, що нею поділяться в соцмережах і перетворять на справжній вірус, набагато вище, ніж у звичайного текстового контенту.

 

4. «Портативність» (вбудовуваність)

 

     При створенні, розробці та публікації інфографіки посилання для її вставки в блог на WordPress надається у вигляді вбудованого коду. Таким чином, при її розміщенні на сторонніх сайтах автоматично з'являється посилання на ваш сайт.

 

5. Всесвітнє покриття

 

    У світі, де все, що публікується онлайн, стає доступним глобально, варто лише натиснути кнопку, інфографіка може забезпечити абсолютне покриття, що для друкованих медіа просто неможливо.

 

6. Поінформованість про бренд

 

     Створення інфографіки з логотипом вашого бренду - це потужний засіб підвищення «поінформованості про бренд».

 

7. Зростання відвідуваності

 

     Завжди залінкованная, інфографіка буде наганяти трафік на ваш сайт кожен раз, коли люди будуть «шеріть» і «клікати».

 

8. Поліпшення SEO

 

     Вірусна природа інфографіки змушує людей залишати посилання на ваш сайт кожен раз, коли вони розміщують вашу інфографіку у себе. Завдяки цьому Google проіндексує ваш сайт вище, використовуючи власний алгоритм "Page Rank". Це підвищує важливість присутності вашого сайту в пошукових системах.

 

9. Демонстрація експертність в даному питанні

 

     Дослідницька робота , необхідна для створення інфографіки , продемонструє ваші знання і представить вас як експерта в своїй категорії або в даній темі.