7 SEO порад від Річарда Бренсона

     Річард Бренсон один з тих підприємців і лідерів, який надихає своїми вчинками, які привели його до створення бренду Virgin, а так само більш 300 приватних компаній.

     Які займають гарні позиції в 23 різних нішах. Починаючи від авіаліній, закінчуючи радіо, готелями і винами.

     Сьогодні стаття про ради сера Річарда Бренсона, які сміливо можна застосовувати для ніші пошукового просування і отримати кращі результати.

 

Перейдемо до порад!

 

 

1. Не займайся тим, що тобі не подобатися

 

     Створення бізнесу займає багато зусиль, в будь-якому випадку це не легко. Головною щоб в кінці дня ви пишалися тим, що робите.

     Річард Бренсон говорить: «Коли я починав компанію Virgin з квартири в західному Лондоні, у мене не було якихось планів і стратегій. Я не будував планів побудувати бізнес імперію.

     "Для мене створення бізнесу, це те, чим у підсумку можна пишатися. Ми збираємо велику кількість креативних людей разом. Як наслідок це призводить до істотною зміною рівня життя інших оточують нас ».

     На даний момент в компанії Virgin працевлаштовано більше 50 000 чоловік в 50 країнах світу.

 

 

 

 

 

 

 

     Як це може бути застосовано до SEO?

 

     Все дуже просто. Якщо ваша робота приносить користь оточуючим і вам це подобається, то швидше за все ви на правильному шляху.

     У більшості випадків у всіх пунктом № 1 варто - прибуток від вкладених зусиль. Але якщо те, чим ви займаєтеся вас не пре, а тільки приносить негативні емоції. То в кінцевому підсумку і результат буде такий самий.

     Коли ви займаєтеся своєю улюбленою справою, то завжди йде ріст і розвиток. Це сильно між собою пов'язано як в професійних, так і фінансові результати.

     Тому, знайдіть для себе улюблену справу, нішу, і отримуйте від того що ви робите задоволення і на порядок більше результат.

 

2. Будь помітним

 

     Бренсон коли створював Virgin авіалінії, то отримав безцінний рада від Sir Freddie Laker, власника багатьох британських авіакомпаній.

Він сказав: «Переконайтеся в тому, що ви будете з'являтися завжди на перших сторінках, а не на останніх. Вам доведеться дістатися до цього рівня і продавати себе. Зробіть з себе дурня, чогось б це не коштувало. Інакше вам просто не вижити. »

Якщо подивитися на практику, то Бренсон добре засвоїв цей урок і досі постійно перебувати у всіх не увазі.

Наприклад, приїхав на 5-ю авеню на танку, щоб надати новий продукт компанії - Virgin Cola.

Пролетів навколо світу на повітряній кулі.

Потрібно бути помітним скрізь, щоб отримувати і позиції і трафік з пошукових систем. Особливо в поточних умовах оновлення пошукових систем як Google і Яндекс.

 

 3. Вибирай назва компанії мудро

 

     Річард Бренсон впевнений в тому, що назва його бренду так само є запорукою успіху його зростання і процвітання.

Virgin - в перекладі з англійської означає «незаймана». Бренсон впевнений що така назва дає додаткову цінність, кращий сервіс, а так само свіжий і сексуальний підхід до того, що вони роблять.

     Така назва була трохи ризикованим, але в підсумку наробило багато шуму і зробило компанію відомою.

 

     Як це застосувати для SEO?

 

     Скоріше всього потрібно розуміти, що:є алгоритм від Google, під назвою EMD який фільтрує за те, коли багато ключових слів у назві але, це говорить про те, що краще спочатку не робити спамних назва а створювати спочатку бренд і розвивати його.

     Стаття в тему: EMD алгоритм від Google або чому не варто спамити в домені

     У підсумку це дасть більше і краще віддачу в перспективі.

     Так само це стосується не тільки пошукового просування, але і назви компанії в цілому.

 

 4. Ти не зможеш вести бізнес не приймаючи ризики

 

     У цьому випадку Бренсон згадує свою улюблену цитату: «Хоробрий не може жити вічно, але обережний не живе взагалі!»

     Кожен бізнес пов'язаний із ризиками і будьте готові до того, що може бути сильне падіння. Але Бренсон більш ніж упевнений, що успіх приходить рідко, якщо будувати бізнес обережно.

     Ви можете зазнати невдачі, але Бренсон каже, що немає такої штуку як повний провал. Потрібно зібратися, почати все заново, і в підсумку домогтися потрібного результату.

     Ти не зможеш вести бізнес не приймаючи ризики

 

     Як це може бути застосовано до SEO?

 

     Пошукове просування за своєю суттю ризикована справа. Бо далеко не всі грають за правилами пошукових систем з самими ж пошуковими системами.

 

Тому потрібно:

 

  • постійно тестувати
  • не здаватися, коли не виходить отримати пошуковий трафік
  • пробувати різні методи і способи просування
  • у результаті отримати потрібний результат і отримувати потрібне

     Якщо подивитися на речі як є. То більшість методів пошукового просування - це ризик.

     Але коли ви отримуєте потрібну віддачу у вигляді цільового трафіку і його монетизації, то відразу виникає безліч варіантів того, як можна поліпшити схеми просування, щоб уникнути втрат і зберегти потрібний обсяг.

 

 5. Перше враження це все. Так само як і друге

 

     Перше враження ви створюєте для того, щоб отримати клієнтів. Перше враження дуже важливе, говорить Бренсон. Але друге враження є не менш важливим.

     Другий раз зазвичай клієнти контактують Virgin, тому що у них виникли проблеми з продуктом або сервісом. Це того як ви представите себе або бренд в таких ситуаціях сильно залежить подальшу співпрацю.

     Тому якщо ви завдання певну планку, то потрібно їй відповідати, і не тільки перший раз залучаючи клієнтів.

 

     Як це може бути застосовано до SEO?

 

     В данному випадку мова про взаєминах між пошуковими системами.

 

Наприклад:

 

якщо ви перший раз потрапили під фільтр за очевидні дії і втратили позиції, трафік
то не варто очікувати чогось іншого, у випадку якщо ви так само будете діяти знову 


Якщо ви вибрали білу стратегію просування, то як мінімум потрібно:

 

  • максимально акуратно просувати сайт
  • намагатися грати за правилами ПС
  • використовувати ті методи просування, які не зашкодять в перспективі

Це вкрай важливо, якщо ви плануєте розвивати своєї проект довго і постійно зростати, а не залишатися на досягнутому.

 

6. Будь лідером, а не босом

 

     Бренсон бачить класичний образ «боса» як анахронізм. Так як бути владним є не бажаної рисою менеджера, говорить він. Бос замовляє, в той час як менеджер організовує.

     Хороший корпоративний лідер - це той, хто не тільки втілює свої власні ідеї і цікаві, але й надихає інших приходити на зустріч зі своїми.

 

Як це може бути застосовано до SEO?

 

     Все дуже просто. Щоб рости, потрібно не все знати самому, а делегувати завдання на свою команду і надихати її отриманими результатами.

     У підсумку, коли люди заряджені, результат більш ніж можливий. Чим коли ваша команда перегоріла. Тому потрібно постійно займатися цими питаннями мотивації і натхнення не тільки себе, але й навколишнє команду.

 

 7. Ти не зможеш зробити все самостійно

 

     Це не зовсім так. Швидше за все зможеш, але далеко не в тих обсягах, які бажаються.

     Щоб розвивати продукт або компанію, але краще розвивати команду і брати в неї кращих фахівців у своїй ніші.

     Тоді в результаті буде на порядок більше і звичайно ж масштабніше віддача від вибудуваного процесу.

     Саме так і чинив Річард Бренсон, в партнерах з яким кращі управлінці та чудові співробітники.

 

     Як це може бути застосовано до SEO?

 

     Якщо у вас сильна команда, то можна рости на порядок швидше з нею. Ніж робити це самостійно. Час все таки обмежений ресурс, і хочеться не всі 24 години на добу приділяти роботі і процесам.

Пам'ятаю був такий етап у SeoProfy, коли:

У нас було 6 seo фахівців у штаті, не було аккаунт менеджерів, з усіх питань з клієнтами спілкувався я (Віктор), при цьому робочий день розподілявся так:

днем я спілкувався з клієнтами, заводив нових, спілкувався по важливим робочим питанням
вночі працював (сеошніл) і перевіряв те, як йшла робота з ключових проектів
Так звичайно можна робити, але на довго може і не вистачити. А від якщо розвивати команду навчати і ростити її, то в результаті весь цей процес може працювати краще ніж було раніше. Що власне і проісіходіт зараз завдяки хорошій команді SeoProfy.

 

На закінчення

 

     У п'ятницю Річард Бренсон виступав у Києві. Точніше не виступав, а розмовляв з ведучим конференції.