5 складових високої конверсії

         Чи замислювалися ви про те, чому одні продають сайти приносять високий і стабільний дохід, а від інших - одні лише витрати? Вся справа в конверсії - відсотку покупців від загального числа відвідувачів сайту. Чим вище конверсія, тим продуктивніше сайт!

 

Як можна збільшити цей показник? Для початку, треба розуміти, з яких компонентів складається конверсія.

 

1. Цільова аудиторія, цільовий трафік.

 

      Наскільки добре ви вивчили її потреби? Чи зацікавлені відвідувачі в товарі, який ви пропонуєте? Розміщувати контекстну рекламу варто виходячи з цього. Для людини, яка прийшла до вас за автозапчастинами на «Калину», суперкари не актуальні!

 

2. Юзабіліті.

 

      Наскільки ваш сайт простий і зручний у використанні? Чи можливо на ньому швидко знайти важливу інформацію? Чого на сайті більше: комерційної інформації (каталоги товарів з цінниками, умови співпраці і т. Д.) Чи другорядного контенту? А як йдуть справи з дизайном і навігацією? Пам'ятайте, що у середньостатистичного користувача процес здійснення покупки онлайн займає, в середньому, кілька хвилин. За цей час він повинен знайти потрібний товар, прочитати опис, вибрати зручний спосіб доставки та оплати і прийняти рішення!

 

3. Ціна.

 

      Наскільки конкурентноздатні ціни на вашу продукцію? Чи не занадто вони завищені? Продати за свідомо завищеною ціною можна лише предмети розкоші, дизайнерські та ювелірні вироби та інші речі та послуги, розраховані на людей з дуже високим доходом. Інші товари потребують більш раціональної ціновій політиці.

 

4. Просування сайту.

 

        Які маркетингові інструменти застосовуються для просування сайту в пошукових системах, соціальних мережах і т. Д.? Яким чином вибудовується політика лояльності клієнта до сайту (продукції, торговій марці)? Чи легко клієнту знайти ваш ресурс в потоці аналогічних сайтів?

 

5. Зворотній зв'язок.

 

        Наскільки оперативно налагоджена робота з потенційними покупцями? Чи доступні ваші контакти широкому колу клієнтів? Чи часто вам дзвонять відвідувачі сайту? Саме цей показник дає сайту максимум конверсії. Але, на жаль, не всі підприємці готові використовувати його на повну потужність. І, в основному, через незнання. Мало хто в курсі, що зворотний зв'язок можна автоматизувати без зайвого клопоту!