125 рад по контекстній рекламі для бізнесу Частина третя

Більш поглиблені поради по налаштуванню, ведення та оптимізації


Оплата AdWords


53. Якщо вам не цікаво платити ПДВ - проводите оплату через карту.
54. Знайдіть банк, який не знімає комісії за оплату через DCC.
55. Використовуйте тільки правильні платіжні дані. Раптом потрібно буде повернути гроші.
Аналітика
56. Обов'язково використовуйте як мінімум Google Analytics
57. Зв'яжіть Analytics з AdWords щоб передавати дані в останній.
58. Налаштуйте всі можливі цілі в Analytics
59. Щоб бачити вартість отриманого ліда в AdWords передавайте кінцеві цілі з Analytics (наприклад, мета, налаштована на оплату).
60. Якщо потрібно використовувати оптимізатор конверсій, але мало основних цілей - використовуєте проміжні з воронки продажів. Чим вони будуть ближче до кінцевої - тим краще
61. Вимірюйте дзвінки. Часто їх облік призводить до кардинальної зміни стратегії РК і гроші, витрачені на коллтрекінг окупаються дуже швидко.
62. Використовуйте Google Tag Manager для спрощення роботи з тегами та відстеження складних конверсій. Ви один раз ставите його на сайт, і більше не риєтеся в коді сайту.
63. Використовуйте UTM мітки, якщо запускаєте рекламу не тільки в AdWords. Так ви зможете відслідковувати ефективність інших джерел трафіку.
64. Чи відстежуєте подальший шлях конверсії. Проводьте аналіз тих конверсій, які завершилися або не завершились угодою. Так ви зможете знайти вузькі місця.


Налаштування кампаній


65. Виключайте пошукових партнерів. Або перевіряйте якість трафіку з них. Часто він не конвертах.
66. Набудовуйте таргетинг на людей, тільки в цільовому місцезнаходження якщо потрібен трафік тільки з певного регіону.
67. Виставляйте ставки ручну, але іноді автоматичне призначення ставок дозволяє отримувати трафік дешевше.
68. Вибирайте рівномірне чергування оголошень, і потім самостійно перевіряйте їх ефективність. Система дуже швидко робить висновки по ній.
69. Використовуйте різні типи відповіданості, різні типи відповіданості можуть по-різному конвертувати аудиторію, і мати різний рівень конкуренції.
70. Використовуйте оптимізатор ціни за конверсію, це допомагає знизити вартість залучення одного клієнта
71. Обов'язково виставляйте часовий таргетинг, особливо якщо ваш бізнес сфери послуг і після 18 ніхто не відповідає на телефонні дзвінки
72. Якщо у вас є певний бюджет на місяць - встановіть загальний денний бюджет, щоб несподівано не закінчувався розпланований бюджет
73. Використовуйте коригування ставок на мобільні пристрої -100%, якщо сайт не адаптований під них.
74. Використовуйте коригування ставки по місцю розташування, влаштуванню та дню. Це дозволить в найбільш конверсійні дні для бізнесу підвищувати прибуток
75. Виключайте ті мобільні пристрої, на яких ваш сайт, навіть в мобільній версії, показується "криво". Для перевірки сайту на різних пристроях використовуйте даний ресурс mobiletest.me
76. Сегментируй і розділяйте ваші кампанії за продуктом, моделлю, кольором і т.д. Так ви можете звертатися безпосередньо до потенційних покупців.


Ключові слова


77. Використовуйте на старті більше ключових слів, щоб виміряти їх потенціал
78. Використовуйте мінус слова в рекламі, інакше можете витратити бюджет даремно.
79. У AdWords робіть перехресну мінусовку - плаття, жовта сукня, червоне плаття - інакше ризикуєте привести не туди користувача
80. Приділяйте більше уваги низькочастотних запитах. Зазвичай вони наводять більш цільовий трафік за більш низьку ціну.
81. Не варто відмовлятися від високочастотних запитів і навіть однословнікі без перевірки іж на ефективність.
82. Використовуйте загальний список мінус слів (на рівні акаунта)
83. Використовуйте і тестуйте всі види відповідностей, але ніколи не пишіть ключове слово в простому широкому відповідно - ризикуєте отримати багато трафіку не релевантні вашим цілям
84. Робіть А і Б кампанії. А точне соотв. і Б модифікатор широкого. Побачите, на скільки можуть відрізнятися результати в конверсії.
85. Для України - використовуйте ключові слова українською мовою, отримаєте доп трафік за нижчою ціною.
86. Використовуйте ключові слова з гео-приставками: "придбати айфон київ" вони більш продають.
87. Намагайтеся уникати однословнікі, якщо немає достатньої мінусовки. Використовуйте їх у разі якщо ваша тематика дуже вузька. І просто відсутня можливість, збору великої ядра
88. Якщо у вас багато виробників на сайті, максимально розширено підбирайте такі ключові слова, комбінація + бренд
89. Використовуйте автоматичні правила для утримання позицій і регулювання цін. Або скористайтеся нашим скриптом.
90. Ніколи на старті рекламної кампанії не занижуйте ставки, це не дозволить вам надалі отримувати дешевші надалі
91. Якщо у вашому магазині 100000 товарів, спробуйте використовувати динамічні пошукові оголошення. Як правило кліки по ним бувають набагато дешевше звичайної реклами на пошуку
92. Якщо у вас локальна бізнес -Послуга, наприклад, салон краси або піцерія, налаштуйте таргетинг в радіусі. Використовуйте слова з локальним геотаргетингом, наприклад, "салон краси на Позняках"


Оголошення


93. Використовуйте в оголошеннях заклики до дії
94. В оголошеннях на мобільних пристроях пишіть оголошення з урахуванням того що люди шукають в дорозі, а не сидячи перед десктопом, тому зробіть оголошення максимально простими (не переобтяжених) і таргетував. Використовуйте заклики до дії такі як, "подзвони зараз!"
95. На одну групу оголошення як мінімум потрібно додавати два оголошення, щоб зрозуміти на скільки краще відпрацьовує кожне з них.
96. Використовуйте оголошення із зворотним відліком, якщо у вас є акція.
97. Якщо ви запускаєте кампанію на акцію, ставте дату закінчення в налаштуваннях. Так ви не забудете про її термінах.
98. Використовуйте {KeyWord:} це дозволить показувати саме те ключове слово яке вбив користувач.
99. Тестируйте текст в відображуваному URL. Туди можна підставити ключове слово через {KeyWord:}
100. При використанні {KeyWord:} подивіться, як буде виглядати оголошення. Часто з одне - двухсловного запитами вигладить не надто.
101. Чи не працюють цільові URL. Іноді вносять зміни на сайт і забувають попередити - поставте скрипт, який буде сповіщати про неробочому URL.
102. Якщо ви продаєте дорогі товари, вказуйте ціну в оголошенні, це знизить кликабельність, але дозволить відсіяти НЕ цільову аудиторію.
103. Ставте крапку в кінці 2-го рядка оголошення. так вона може здатися в заголовку.
104. Використовуйте доповнення, щоб показати більше інформації користувачеві, зайняти більше місця на екрані і підвищити CTR
105. Використовуйте додаткові посилання. У них можна показати варіанти одного товару або послуги. Потрібно показувати те, що спростить пошук.
106. Використовуйте уточнення щоб показати свої переваги.
107. Зв'яжіть AdWords і Google Мій Бізнес щоб показати адресу в оголошенні
108. Показуйте номер телефону в оголошенні, особливо для мобільних і ніш з швидкими замовленнями
Оголошення в КМС
109. Скористайтеся інструментом для створення банерів від AdWords. Це безкоштовно і для простих варіантів цілком підходить.
110. Використовуючи ремаркетинг, не забувайте про більш персоналізованому заклику до аудиторії.
111. Завжди намагайтеся зробити в текстах оголошень вказувати часовий проміжок, так як він є певним обмежувачем у прийнятті рішення.
112. Не забувайте використовувати слова: Поспішайте, Тільки до, Подарунок, Безкоштовна доставка, Доп знижка на сервіс - якщо звичайно, в реальності ви можете надати таку послугу
113. Створіть і розвивайте аккаунт компанії в Google+, це дозволить автоматично виводити розширення, коли в співтоваристві буде від 100 чоловік.
Налаштування КМС
114. Виключайте покази в мобільних додатках. Зробити це можна виключивши ці сайти: adsenseformobileapps.com і appspot.com.
115. З інтересів стоїть видалити робота і освіту, якщо це не ваша цільова аудиторія.
116. Змішуючи різні види таргетингу (на ключові слова, на теми, місця розміщення) разом ви звужуєте аудиторію. Це не завжди потрібно
117. Щоб не набридати аудиторії банерами ставимо не більше 5 показів на одного унікального користувача
118. Переглядайте приблизно раз на тиждень майданчик, якщо ви знаходите хороші, які максимально відповідають вашому бізнесу, ставте на них більш високі ставки


Оптимізація


119. Зупиняйте кампанії, якщо бачите, що закінчується бюджет, але поповнити вчасно немає можливості.
120. Вимикайте неефективні ключові слова, які приносять трафік, але не конверт його. Якщо ви впевнені, що він не дає дзвінків.
121. Шукайте ідеї у вкладці "Пошукові запити". Постійно шукайте ключові або мінус-слова.
122. Слідкуйте за CTR, тому як його падіння веде до збільшення вартості кліка
123. Слідкуйте за якістю трафіку, показник відмов, залученість, час на сайті.
124. Збирайте списки ремаретінга з якісними і не якісними переглядами.
125. Встановіть Вебвізор, щоб бачити, як користувачі поводяться на сайті.

На закінчення

Це були 125 порад по контекстної рекламі для бізнесу на підставі нашого досвіду. Сподіваємося, що вони вам допоможуть при роботі з рекламними кампаніями. Використовуйте відповідні інструменти і будете отримувати нормальну віддачу від контексту. Не витрачайте гроші на те, що свідомо не працює.