125 рад по контекстній рекламі для бізнесу Частина друга

Довгий вибір - дорога покупка, яку довго вибирають (квартира, авто).

19. Не женіться за першим місцем видачі. Потрібно один раз "зловити" відвідувача і просто бути на виду.
20. Зазвичай вартість ТОП 1-3 і 5-10 відрізняється в рази. Клієнт вивчатиме всі варіанти - навіщо платити більше?
21. Щоб зрозуміти, як думає клієнт, як довго він вибирає - подивіться які запити з вашої тематики є. Якщо багато запитів з "відгуки", "форум", "фото" і т.д., значить потенційний клієнт вивчає варіанти.
22. Використовуйте точні запити для залучення самої цільової аудиторії.
23. Щоб збільшити охоплення для продажу дорогого і малозапитуємого товару (наприклад - елітної квартири) спробуйте більш ширші запити. Але в оголошеннях обов'язково вказуйте що це елітка.
24. Відмінний помічник для даної ніши - медійна мережа. Залучення відвідувачів з неї виходить дешевше і охоплення в рази більше.
25. Використовуйте технології, що враховують запити користувача в пошуку. Це РСЯ в Дірікте і DSK в AdWords (поки доступний тільки Google Partners). При високій ціні за клік - це відмінний варіант отримати релевантний трафік не дорого.
26. таргетіруйтеся за інтересами, майданчиках, скрізь, де теоретично може бути потенційний клієнт.
27. Для медійної мережі, створюйте оголошення, які максимально відображають суть пропозиції. Щоб не отримувати не цільових відвідувачів і потім не витрачати гроші на їх утримання.
28. Розробіть стратегію ремаркетингу - він виконуватиме головну функцію - бути на виду.
29. Використовуйте схожі аудиторії, які надає Google. Дуже часто вони дають багато замовлень т.к. добре підібрані за інтересами.
30. Створюйте свої аудиторії. Вони не будуть такими точними як схожі, але теж не погано працюють.
31. Робіть нові акції для аудиторії сайту, і за допомогою ремаркетингу, освіжайте інтерес до вас.


Створити попит або викликати інтерес і продати


Потрібно запропонувати товар і продати його. Основна мета - знайти аудиторію, яку цей товар зацікавить, показати їм банер (текст або відео), привести на сайт і продати.

32. У людини немає необхідності у вашому товарі. Його потрібно не просто зацікавити, а й продати товар.
33. Робіть наголос на медійну мережу - найпростіший і ефективний варіант.
34. Чи використовуєте оплату за клік. Зазвичай так вигідніше.
35. Знайдіть сайти, які відвідують дані відвідувачі і націльте рекламу на них. Якщо на цих сайтах є блок AdSense - на них буде показано ваше оголошення.
36. Ви можете вибрати інтереси користувачів, і націлити на них свої оголошення.
37. Можна вибрати тематику сайтів, на яких потрібно показати оголошення.
38. При націленні на інтереси або тематику перевіряйте майданчики на якість. Завжди попадаються не дуже гарні майданчики.
39. Мобільні додатки краще виключити. З них рідко йде хороший трафік т.к. там часто помилково натискають на рекламу.
40. Малюйте якісні банери, це основна зачіпка.
41. Малюйте всі формати банерів. На найпопулярніших банерах більше конкуренції, на не популярні менше.
42. Можна попрацювати по околотематичним запитам в гібридній мережі. У пошуковій мережі швидко псуються показники якості.
43. Можна попрацювати по конкурентах. Тільки потрібна цікава пропозиція або повториться ситуація, яка  пунктом вище.
44. Не забувайте за ремаркетинг, утримання тут важливо.
45. При використанні ремаркетингу обов'язково відстежуйте ефективність залученого трафіку виміром залученості. Для цього є скрипти, які фіксують який % сторінки переглянутий відвідувачем.
46. ​​Використовуйте рекламу в Gmail. Там є можливість націлити показ на листи конкурентів
47. використовують банери рекламу для просування бренду з таким таргетингом, як описано вище. Сайти, теми, інтереси, схожі списки.
48. Обов'язково використовуйте ремаркетинг для повторних звернень.
49. Використовуйте списки ремаркетингу для відсікання тієї аудиторії, яка вже взаємодіяла з рекламою, якщо стоїть така мета.
50. Відео-реклама на YouTube відмінний варіант брендингу за скромний, порівняно з TV, бюджет. З відмінними варіантами таргетингу.
51. Показуючи свій ролик на YouTube ви з великою точністю зможете його старгетіровать по локації, статтю, віком та інтересами. При цьому ви отримаєте точну статистику за переглядами.
52. Перші 5 сек або, коли користувач натискає "Пропустити" - ви за це не сплачуєте.