125 порад з контекстної реклами для бізнесу Частина перша

Зрозуміло, що бізнес бізнесу рознь, але мета у нього одна - заробляти. Грубо кажучи це продаж товару або послуги (далі - товар) як пряма, так і непряма. Бажано не просто відбити рекламу, а й заробити)


Щоб класифікувати варіанти продажів пропоную розбити їх на 3 групи:

 

  • прямий продаж (продаж зацікавленим покупцям, тим хто вже шукає)
  • створити попит (для нового продукту, про який ніхто не знає або пропозиція товару тим, кого він може зацікавити)
  • підвищити впізнаваність (бути на виду)

Ще один важливий фактор - потреба.

Залежно від того того, як швидко приймається рішення про покупку / замовлення товару або послуги можна розділити на 3 варіанти:

 

  • потрібно терміново
  • є час вибирати
  • дуже довгий вибір

Цілком можливий такий варіант "Прийшов - Побачив - Купив" не тільки у випадку з замовленням таксі, а і у разі покупки авто. Але, такі випадки вкрай рідкісні і робити на них упор не варто.

Отже, визначте до якої з категорій ставитися ваш продукт, і ми дамо вам поради, які допоможуть вам отримати більше віддачі від реклами.

Визначте вашу цільову аудиторію. Це супер-важливо! Подумайте, кому цікаві ваші послуги. Поставте себе на місце покупця, запитайте у інших людей

  1. Адже ваші інтереси й інтереси аудиторії можуть не збігатися, і пам'ятайте - тут вибір не за вами.
  2. Зробіть зрозумілу пропозицію.
  3. Приводьте людей на цільову сторінку, яка відображає суть оголошення і максимально наближає відвідувача до покупці. Допоможіть відвідувачам зробити конверсію)

      Аналізуйте все, що тільки можна. Дзвінки, замовлення, проміжні конверсії, залученість користувачів. Чим більше інформації, тим більше шансів отримати якісний трафік і не спускати гроші в трубу.


 Далі пройдемося по пунктах.

Найпоширеніша завдання. Є товар, є покупець - потрібно продати. Тут дуже велику роль відіграє потреба і частота її повторень. Почнемо по порядку.

Термінові товари

4. Якщо у вас товар, який потрібен покупцеві прямо зараз (таксі, піца, сантехнік) важливі верхні позиції в пошуку. Користувач може подивитися тільки пару сайтів перед замовленням.
5. Пам'ятайте, що телефон в оголошенні може зіграти ключову роль.
6. Є оголошення, за якими можна тільки дзвонити. Спробуйте налаштувати.
7. Визначте, як часто може виникати потреба у вашому товарі. Від цього залежить чи проводити роботу з аудиторією сайту чи ні.
8. Для багаторазових послуг (піца, суші, таксі і т.д.) є сенс нагадувати про себе через якийсь час.
9. Для разових послуг (відкрити замок, евакуатор) немає сенсу нагадувати про себе. Використовуйте тільки пошук - всі інші варіанти не будуть працювати.
10. Термінова послуга + локальна реклама = профіт! Рекламуйте свою послугу там, де зможете її оперативно надати.
11. Використовуйте пошукову рекламу
12. Намагайтеся утримувати оголошення на 3-4 місці - це оптимально. Якщо у людини є час на вибір, він перегляне багато варіантів.
13. Вкажіть ціну в оголошенні. Якщо для людини вкрай важлива ціна, і у вас вище ніж у конкурента - він не скликає вам рекламу. Скрипт для підтягування ціни
14. Часто все залежить від ціни. Навіть низькі позиції із зазначенням конкурентної ціни в оголошенні добре працюють.
15. Займіть оголошенням більше місця видачі. Так більше вірогідність що по ньому клацають.
16. Чим більше часу є у користувача на роздуми - тим ефективніше буде працювати ремаркетинг.
17. Чим більше часу пройшло з моменту відвідування сайту, тим менша ймовірність покупки. Розбийте списки ремаркетингу на періоди. Приклад, 1-3дня, 4-10дней, 11-30 днів.
18. Нагадуйте про себе з різною інтенсивністю. Чим "тепліше" відвідувач - тим більше показів оголошення потрібно вибрати.