11 пунктів, які допоможуть не втратити клієнтів під час оформлення замовлення в інтернет магазинах

        Інтернет-магазини втрачають величезну кількість клієнтів на етапі оформлення замовлення. Ми зібрали 11 перевірених на практиці рекомендацій від відомих мірових компаній . Подивіться, що можна зробити, щоб значно підвищити конверсію в покупки на етапі оформлення замовлення та оплати.

 

1. Висувайте і тестуйте гіпотези

 

       Перш ніж проводити поліпшення, подумайте, від яких інструментів яку віддачу ви можете отримати. Наприклад, коли перед агентством bSimple стояло завдання збільшити продажі інтернет-магазину футболок i-kiki на 30 відсотків, вони склали такий список гіпотез:

  • Імпульсне пропозицію збільшить продажі на 10%.
  • Правильні платежі підвищать продажі на 5%
  • Мотивований share ефективніше на 20%.
  • Можливість покупки з відстрочкою платежу збільшить продажі на 10%.
  • Правильний crosssale збільшить середній чек на 20%.
  • Партнерські відносини здатні давати 10% продажів.
  • Після цього точково і з мінімальними витратами упровадите кожну гіпотезу і подивіться, як вона в реальності спрацює. Швидше за все, більшість ваших припущень виявляться помилковими. Відкиньте ті, які обдурили очікування, і оптимізуйте тільки той функціонал, який відразу показав гарні результати.

Нові гіпотези варто висувати і тестувати постійно - тоді ваша конверсія буде повільно, але вірно йти в гору.

 

2. Допоможіть прийняти рішення раціонально

 

  •       Подумайте, що потрібно вашому покупцеві, щоб прийняти зважене рішення про покупку?
  • По-перше, ви повинні запропонувати йому продукт, який дійсно корисний. Всі подальші зусилля без цього не принесуть хорошою віддачі. По-друге, цю користь треба ясно донести до клієнта.
  •       Детально опишіть гідності продукту і його ключові особливості. Дайте користувачеві досить інформації для роздумів - після перегляду картки товару на вашому сайті у нього не повинно залишитися ніяких питань про продукт.

 

3. Підштовхніть до імпульсної покупці

 

  •       Обмежена за часом пропозиція - відмінний спосіб впливати на клієнта.
  •       Запропонуйте вашому користувачеві знижку, бонус або додатковий продукт в подарунок і встановіть поруч з акцією таймер. Чому такі лічильники працюють? Вони підкреслюють обмеженість ресурсу і зміщують акцент з процесу ухвалення рішення на його реалізацію. Включається ірраціональний мотив - бажання встигнути отримати бонус, а не сам продукт.
  •        Не варто вигадувати складні механіки (такі, як у авіакомпаній з нарахуванням миль) або ускладнювати вибір занадто великою різноманітністю пропозицій. Використовуйте найпростіші акції, запропонуйте користувачам більше, ніж вони очікують, і допоможіть їм прийняти рішення протягом 24 годин.

 

4. Не змушуйте клієнта думати

 

  •      Зробіть так, щоб самий нетямущий користувач міг без будь-яких розумових зусиль швидко зробити у вас замовлення.
  •       Побудуйте процес замовлення так, щоб його можна було зробити в один клік.
  •       Ні за яких обставин не вимагайте обов'язкову реєстрацію і ніколи (!) Не використовуйте капчу при підтвердженні замовлення.
  •        Пропонуйте не більше п'яти популярних способів оплати
  •        Якщо ваш товар або послуга передбачає модель підписки, налаштуйте рекурентні (автоматично повторювані) платежі, щоб користувачеві не доводилося робити додаткових дій для підтвердження повторних оплат.
  •        Впровадити можливість одним кліком залишити заявку на зворотний дзвінок, якщо користувач не хоче оформляти замовлення самостійно.
  •       Підберіть платіжну систему, яка дозволить вам брендировать сторінку оплати, щоб не викликати у користувача відчуття відходу з основного сайту.

 

5. Не відволікайте користувача від покупки

 

  •          Після того, як ваш потенційний покупець поклав товар у кошик, його взаємодію з сайтом повинно кардинально змінюватися: по суті, все для нього ділиться на «до» і «після». При цьому у 90 відсотків інтернет-магазинів взагалі незрозуміло, додався Чи товар у кошик чи ні.
  •         Ясно покажіть користувачеві, що його товар в кошику, що це за товар, скільки він коштує, зробіть акцент на тому, щоб перейти до покупки - і не відволікайте його увагу іншими товарами з тієї ж категорії, які йому вже не потрібні.

 

6. Дайте мотивацію розповісти про вас іншим

 

  •         Користувачі не будуть розповідати про ваш магазин іншим просто так - звичайно, якщо вони не ваші затяті фанати.           Зробіть процес вигідним для всіх - для себе, для клієнта, який вчинив покупку і для його друзів.
  •        Запропонуйте знижку і клієнту, і його знайомим за перехід і покупку по реферальному посиланню - і ваші покупці із задоволенням запостив у себе в соцмережах не тільки саме посилання на магазин, а й пояснення, чому у вас варто щось купувати (і що саме).
  •        Для мотивованого шарінга існують готові рішення, які легко інтегруються з CMS інтернет-магазину
  •        Для впровадження таких реферних механік існують готові рішення, які залишається тільки інтегрувати в сайт вашого інтернет-магазину. 

 

7. Запропонуйте відстрочку платежу

 

  •         Можливість відкласти неприємний момент розставання зі своїми фінансами - хороший аргумент за те, щоб зробити замовлення.
  •         Для цього не треба створювати власну кредитну систему або укладати договори з банками - досить вибрати сервіс, який надає такі послуги інтернет-магазинам. 

 

8. Персоналізуйте діалог з клієнтом

 

  •        Збирайте про ваших користувачів всю можливу інформацію і записуйте її в базу даних. Це допоможе вам формувати персоналізовані рекомендації, по товарах в категорії, в картці окремих товарів, в кошику і в листах.
  •        Тут теж можна обійтися без самописних рішень: досить інтегрувати один з інструментів рекомендацій - наприклад, RetailRocket або Crossss.

 

9. Налагодьте партнерські відносини

 

  •       Бонуси від партнерів можуть значно вплинути на рішення про покупку. Укладіть партнерські відносини з тими компаніями, з якими вже працюєте - кур'єрськими службами, системами оплати та іншими.
  •       Ще одна відмінна можливість швидко отримати результати від партнерів - скористатися однією з партнерських мереж.        Так, уже згаданий вище Flocktory пропонує вашим покупцям бонуси інших магазинів на сторінці підтвердження замовлення, а ваші бонуси показує покупцям партнерських магазинів.

 

10. Налаштуйте тригерні розсилки

 

  •       Поведінкові розсилки допоможуть вам «наздогнати» користувачів, які не завершили оформлення замовлення або просто могли б купити щось ще.
  •       Більшість сучасних email-сервісів - від Subscribe до MailChimp -Дозволяє налаштовувати послідовності так, щоб вашим клієнтам автоматично йшов персоналізований лист при здійсненні певних дій на сайті.

 

11. Повідомляйте про надходження товару на пошту

 

  •         Близько третини магазинів, здійснюють доставку в регіони, відправляють замовлення післяплатою - клієнт платить тільки після того, як отримує товар. Це призводить до величезної кількості повернень. З іншого боку, якщо просити передоплату - знижується конверсія в завершення замовлення.
  •         Систему повідомлень варто організувати в чотири етапи: прийом посилки у вихідному пункті, прибуття посилки в пункт призначення, нагадування користувачеві про те, щоб забрав посилку і повідомлення про вручення посилки або її поверненні.
  •        Щоб ще більше знизити відсоток повернень, використовуйте декілька хитрощів:
  •        Вказуйте в повідомленнях адресу відділення і дані замовлення.
  •        Докладайте покрокову інструкцію з отримання замовлення.
  •       Задійте інтригу: повідомте, що всередині замовлення клієнта чекає сюрприз (зрозуміло, він дійсно повинен там опинитися).