«Яндекс» закрив сервіс «Город», який повинен був дозволити користувачам «шукати нові місця й не втрачати знайдені». Про це з посиланням на пошуковик пише vc.ru.

     За словами представника компанії Олександра Реп'єв, «Город» був закритий після півтора років роботи через невисоку популярності. За її словами, сервіс пошуку інформації про організації у відриві від інших можливостей геосервісів «виявився не надто масовим» і «не показав значного зростання аудиторії».

 

     Про те, що проект «Місто» не розвивається і його функціонал буде так чи інакше мігрувати в «Карти» і «Навігатор» гендиректор російського «Яндекса» Олександр Шульгин повідомив в кінці квітня 2015 року.

 

     У момент запуску, влітку 2014 року, про «Город» розповідали так:

 

     Для старту Яндекс зібрав відгуки та відомості про заклади у користувачів і партнерів - в їх числі прямі власники бізнесу, агрегатори послуг і спеціалізовані сайти. Охоплення - все міста Росії. Первинна інформація про компанії в автоматичному режимі аналізується Яндексом. За підсумками аналізу формується ряд гіпотез, наприклад, «кафе працює з 9 до 18», ці гіпотези потім уточнюються операторами call-центру пошукача.

 

      Основні способи монетизації два: геодірект (відображення геоприв'язаних оголошень Яндекс.Директа) і спецрозміщення (оплачене розміщення в верхніх рядках видачі). У майбутньому Яндекс планує експериментувати з форматами: «У світі ще немає єдиного стандарту для геоконтекстной реклами, все експериментують. Спочатку ми хочемо налагодити Яндекс.Города як місце взаємодії компаній і користувачів, а потім вже можна рухатися далі »- розповідає Анна Тепер, керівник маркетингу геосервісів.

 

     Партнери, які віддали Яндексу інформацію про місця, отримують частину доходу від Спецрозміщенні, партнери-постачальники відгуків і рейтингів (наприклад «Афіша», Flamp.ru і Menu.ru) отримують трафік. Його величину можна приблизно цінувати з статистикою: Яндекс отримує 7,5 млрд запитів на місяць, 250 млн в день. 4% від цього - кількість запитів про організації.