Інтернет-магазин: як утримати клієнтів?

Для успішного бізнесу в інтернеті недостатньо збільшити відвідуваність сайту і отримувати замовлення. Необхідно разових клієнтів перетворювати на потенційних покупців. Такі клієнти мають більше довіри і лояльності, і дозволяють не сильно спиратися на коливання трафіку з пошукових систем.

Треба сказати, що робота над постійною клієнтурою (конверсія) набагато складніша, ніж просто залучення відвідувачів в інтернет-магазин. Необхідно не тільки виробити правильну маркетингову стратегію, але також використовувати різні методи залучення, про які ми розповімо нижче.

как удержать клиентов

 

Поштовий маркетинг

Зібрати електронну підписку не так вже й легко і швидко, але коли вона буде готова, то стане ефективним інструментом для конверсії покупців. E-mail маркетинг успішно застосовують для груп товарів і послуг, які купуються на короткий час і вимагають постійного оновлення: прикраси, косметика, подарунки, дрібна техніка тощо.

Тематичні форуми

Для великих торгових майданчиків можна створити тематичний форум, де буде вибудовувати діалог з потенційними клієнтами, або даватися якісь експертні ради. Це підходить не для всіх тематик, але в деяких випадках може стати дуже корисним для Коверсії.

Спільнота з соцмережі

Спільнота буде давати результати тільки в тому випадку, якщо в неї вступали реальні люди, а не «накручені» боти. Тоді ви отримуєте реально зацікавлену аудиторію і високу ймовірність конверсії.

Постійні знижки

Покажіть користувачам, що стати постійним клієнтом вашого магазину - це вигідно. Утримати клієнта допоможуть накопичувальні або постійні знижки, бонуси або подарунки. Це один з найпотужніших інструментів конверсії.