Інструменти інтернет-маркетингу. Частина 2

Продвижение сайта: инструменты интернет-маркетинга

 

Ми продовжуємо перераховувати інструменти-інтернет маркетингу. У першій частині були перераховані основні інструменти просування сайту, як способу розкрутити свою продукцію або бренд.

 

Просування сайту: інструменти інтернет-маркетингу

1. Інтернет-реклама. Високоефективний інструмент просування, який націлений на певну аудиторію, дозволяє відстежувати результати і управляти бюджетом на рекламу.
Контекстна реклама. Реклама з прив'язкою до змісту сайту. Привертає найбільш зацікавлених в продукті користувачів.
Банерна реклама. Розрахована на візуальний ефект і швидке охоплення аудиторії. Використовується для розкрутки впізнаваності бренду.

2. SMM маркетинг. Перспективний напрямок інтернет-маркетингу, який полягає у використанні соціальних мереж і медіа для розкрутки ресурсу. Тобто, розміщення інформації про сайт / товари / послуги в даних ресурсах, залучення активних користувачів і створення інтересу і попиту.

  • Блоги
  • Соціальні мережі, чати і форуми
  • Дошки оголошень
  • Сайти рейтингів та оглядів
  • Онлайн-семінари та конференції

3. Вірусний маркетинг. Полягає у створенні цікавого рекламного ролика, статті, повідомлення, флеш-ігри, слуху і навіть скандалу, рекламне посилання в якому прихований. Починає діяти, коли користувачі починають його передавати один одному як розваги, а не як рекламу.

4. Мобільний маркетинг. Розсилка рекламних СМС. Вимагає значних витрат, але є дуже ефективним засобом маркетингу.

5. Піар. PR або формування громадської думки полягає в розміщенні замовних статей чи прес-релізів. Сюди також входить прихована реклама в блогах, створення обговорення на форумах.