Інструменти інтернет-маркетингу. Частина 1

Інтернет-маркетинг - відносно новий напрямок в маркетингу, але він вже встиг показати свою високу ефективність в просуванні товарів і послуг. Це й не дивно, адже інтернет став невід'ємною частиною життя людей.

 

Що ж таке інтернет маркетинг?

Простіше кажучи, це маркетингова діяльність в мережі Інтернет. Для успішного інтернет-маркетингу необхідно правильно підібрати інструменти, які зроблять цю діяльність по справжньому продуктивною, а не марною тратою часу.

Основні інструменти інтернет-маркетингу

1. Сайт - це головний інструмент в інтернет-маркетингу. Створюючи власний веб-сайт, правильно його розкручуючи, можна домогтися дуже великих перспектив і успіхів. Решта інструментів лише допомагають основним - залученню відвідувачів на сайт і перетворення їх в реальних клієнтів.

Основные инструменты интернет-маркетинга

 

2. Розкрутка сайту (пошуковий маркетинг).

Необхідна для того, що б сайт знаходився в пошукових системах за запитом користувача. Цьому дозволяють наступні інструменти:
Пошукова оптимізація або SEO. За допомогою SEO контент сайту оптимізується відповідно до вимог пошукачів, що дозволяє вийти сайту в ТОП і, отже, залучати потенційних клієнтів.
Пошукова реклама. Полягає в рекламних блоках, які видаються за шуканого запитом. Використовується для високочастотних запитів.

 

3. Еmail маркетинг. Являє собою розсилку електронних листів за списком певних адресатів. Один з найефективніших засобів залучення клієнтів при мінімальних витратах. Інформація розповсюджується серед широкої аудиторії і дає можливість відстежувати реакцію користувачів. Відрізняється від спаму тим, що розсилка проводитися з дозволу самих одержувачів листів.


Продовження статті в Інструменти інтернет-маркетингу. Частина 2