Інвентаризація контенту. Як отримати дешевий органічний трафік. Частина перша.

       Професійний контент-маркетинг - ресурсномісткий і енерговитратний інструмент просування. Створення експертного контенту на регулярній основі вимагає участі як мінімум двох високооплачуваних фахівців: копірайтера і дизайнера. Для залучення уваги аудиторії до ваших матеріалів потрібні компетенції рекламщика і бюджети на промоушн в соцмережах.
Малому бізнесу не має сенсу утримувати такий штат, з іншого боку, не всі мають можливостями віддати контент-стратегію на аутсорс в агентство. Тим не менш, є спосіб отримати SEO-ефект від вашого корпоративного блогу, навіть якщо ви ведете його час від часу і своїми силами.

      Мова йде про інвентаризацію контенту, розміщеного за весь час існування вашого блогу. Це дозволить знайти точки підвищення ефективності по залученню трафіка і вирішенню інших маркетингових завдань: збільшення довіри до бренду, зняття бар'єрів до покупки, відповіді на часті питання.

Що таке інвентаризація контенту?

       Інвентаризація являє собою збір статистики по контенту. З позиції контент-стратегії її мета - показати, які рубрики і автори отримали більший відгук у аудиторії. Це допомагає виявити ті потреби ваших клієнтів, які ви ще не встигли охопити або які закриваються недостатньо ефективно.

        Для SEO-оптимізації інвентаризація корисна виявленням працюючих і незадіяних пошукових запитів і пошуком можливостей для підвищення позицій за рахунок створення більш релевантного контенту.

Вивантаження даних

          Перший етап у проведенні інвентаризації контета - вивантаження статистики з Google Analytics. Налаштуйте цілі в GA і передайте туди дані по автору публікації через Custom Demension або вручну проставте в підсумковий шаблон авторів публікації. Це потрібно для визначення «ефективності» автора - наскільки його матеріал був цікавий аудиторії. Якщо все зроблено правильно, то в кінці ви отримаєте таку таблицю в Google Analytics:

Аналіз результатів

  • Після вивантаження даних, стане ясно, який матеріал і якого автора воліє поточна аудиторія блогу.
  • Тепер можна зрозуміти напевно - в який бік рухатися далі. Чи варто підтримувати всі існуючі рубрики або відмовитися від того, що на перший погляд здалося гарною ідей? Або може бути збільшити потік «виграшних» статей?
  • Розібравшись з вдалими / невдалими статтями, можна приступити до конкретних дій!