Інвентаризація контенту. Як отримати дешевий органічний трафік. Частина друга

 Якщо автори не працюють - шукайте нових

        Так, знайти нових авторів, які будуть подобатися вашій аудиторії вельми непросто, але ефект ви помітите після першої ж публікації. Слабкий контент ніколи не отримає бажаний відгук.

 Складіть карту ключових слів

         Використовуйте дані Google Analytics для складання карти ключових слів, за якими відбуваються переходи на ваш сайт. Іноді реальність буде значно відрізнятися від очікувань. Наприклад, в один з місяців ми отримали велику кількість переходів за запитом «лояльність клієнтів», які вели на статтю 2013 року. Висновок - варто задіяти цю тему в свіжих публікаціях.

Використовуйте репакінг * старих статей

         Знайшли сильний, але трохи застарілий матеріал? Доповніть його свіжими даними і новими думками. Так ви отримаєте статтю з високим рівнем експертизи при мінімумі витрат. Також ви можете «запакувати» статтю в новий формат, наприклад, у вигляді інфографіки, презентації або white paper **.

* репакінг - від англ. repack, тобто «Перепакувати», в контент-маркетингу означає подати опублікований раніше матеріал у новому форматі.

** white paper - доступна у вільному скачуванні pdf-книга з корисною інформацією.

Приховайте частину матеріалів

            Якщо ваша мета - підвищення експертність, доцільно приховати частину слабких статей. У цьому випадку загальний рівень професіоналізму блогу помітно зросте.

            Як приклад візьмемо блог фітнес-інструктора. Важливо пам'ятати про те, який саме блог ви хочете створити, що має асоціюватися з вашою компанією. Експертність, запал, креатив? У нашому випадку зупинимося на підвищенні рівня експертність.

Додайте ключові слова

  • Оптимізуйте опублікований контент, додавши в нього часті пошукові запити і заповнивши мета-інформацію.
  • Проведіть якісний посів хорошого матеріалу
  • Сильному контенту необхідний обширний посів. Без роботи над поширенням інформації всі зусилля по створенню якісного матеріалу просто пропадуть. Постійно шукайте нові майданчики для контакту з вашою цільовою аудиторією.
  • Дуже уважно перевіряйте тексти


Коли закривати блог?

 

  • Якщо у вас немає часу писати корисні статті, і ви розміщуєте тільки новинний контент
  • Якщо у вас немає хороших авторів, а нових шукати ви не плануєте;
  • Якщо у вас немає часу займатися посівом.

           На етапі інвентаризації важливо мати чітке уявлення про те, яка поведінка ви очікуєте від користувача після прочитання матеріалу. Замовити послугу, сформувати попит, стимулювати регулярне повернення - цілі різняться в залежності від специфіки бізнесу.
          Робота з опублікованим матеріалом дозволяє поліпшити ваш контент і збільшити трафік без додаткових вкладень у SEO.