Ідеальна оптимізація сторінки сайту - Інфографіка і 14 ключових факторів

 

     Як грамотно оптимізувати сторінку сайту, щоб пошукові системи добре до неї ставилися і нормально ранжирували.

 

Переходимо до перегляду інфографіки:

 

 

Оптимізація сторінки сайту - 14 ключових факторів

Пропоную детально розглянути всі ці фактори:

 

1. Використовуйте URL зрозумілі людині

 

     Бажано, щоб URL вашої сторінки був:

  • - Коротким
  • - Містив ключове слово

     З цим моментом можна посперечатися, але факт те, що Google підтвердив, що перші 3-5 слів в URL найважливіші.

      Насправді це не дає сильного впливу на ранжирування сайту. Але якщо подивитися у видачі, то ключові слова в URL виділяються Гуглом:

 

 

     Та так само кирилицею:

 

 

      Як і на заході, так і в рунеті у видачі виділяються жирним ключові слова при пошуку. Тому краще таке використовувати в URL для просуває сторінки сайту.

 

2. Починайте Title з ключового слова

 

     Всі знають, що title дуже важливий для пошукового просування сайту і відіграє велику роль у ранжируванні.

Якщо подивитися по топам багатьох високочастотних ключових слів, наприклад:

 

 

         Все в title починають саме з найважливішого ключового слова. Теж саме відбувається в західному Google:

 

 

     Тому цей фактор варто використовувати для оптимізації сторінки сайту. Не обов'язково це коштує прописувати для всіх сторінок. Але для тих, які просуваються по важливих питаннях варто.

 

3. Надайте «блиску» за допомогою мультимедіа

 

     Текст дуже важливий на сторінці. Але якщо його доповнюють відео або картинки. Це як мінімум може вплинути на такі моменти як:

  • - Знизитися показник відмов
  • - Збільшити час перебиванія на сайті

Ці 2 показника важливі для просування, а графічний і відео контент допоможе на це вплинути.

Для кожного типу сайту - контент різний. Але практично на будь-яку посадкову сторінку можна додати графіку і відео.

 

4. Використовуйте витікаючі посилання

 

     Насправді, витікаючі посилання так само враховуються як Google, так і Яндекс. Якщо ви посилаєтеся на інші авторитетні ресурси з вашої тематики, то це нормально і не варто шкодувати посилання і закривати їх від індексації.

     Так само по експериментах західних колег, так і нашим внутрішнім, ми помітили, що посилання з просуває сторінки на Wikipedia.org підсилюють її ранжування.

 

Наприклад:

 

     Якщо ви хочете дізнатися більше про просування сайту, просто можна перейти за посиланням на Wikipedia і подивитися.

Логіка проста, якщо посилатися на авторитетні сайти для пошукових систем, то це тільки плюс для просуває сторінки.

 

5. Наповнюємо ключевиками перші 100 слів сторінки

 

     Важливо щоб на початку сторінки в тексті були потрібні ключові слова. Оптимально це перші 100 слів (або приблизно 600 символів).

      Це не означає, що на початку сторінки потрібно спамити ключовими словами. Це вказує на те, що оптимізована сторінка пов'язана з потрібними ключовими словами.

 

6. Поставте тег H1 на заголовок

 

     У більшості популярних систем управління сайту, таке відбувається на автоматі. Наприклад, у системі WordPress.

Для того, щоб перевірити, заходити в код сторінки, і перевіряємо:

 

 

7. Оптимізуйте зображення

 

     Оптимізувати зображення, особливо на важливих просуваються сторінках варто. Як мінімум потрібно прописувати тег ALT.

Насправді оптимізовані зображення можуть:

  • - Впливати на ранжирування просуває сторінки
  • - Показуватися в пошуку по картинках
  • - Залучати трафік на сайт

 

8. Додайте слова модифікатори в заголовок

     Це такого плану ключові слова, як:

  • - Огляд
  • - Рейтинг
  • - Керівництво
  • - Назва року (2014)

- і т.д.

     Це більше приваблює відвідувачів клікнути на посилання і перейти на сайт з пошуку. А так само допомагає розширити суміжні ключові слова, за якими сторінка сайту ранжируватиметься.

Якщо використовувати рік, наприклад 2014, як приставка до ключових слів у заголовку, то це добре впливає на позиції в пошуку Google і Яндекс.

 

9. Зменшуйте час завантаження

 

     Чим швидше завантажується сторінка сайту і сайт в цілому, тим краще це для просування.

Насправді, швидкість завантаження є важливим чинником і це потрібно враховувати.


Варіанти поліпшення завантаження:

- Стиснення зображень

- Перейти на інший хостинг

     Переконайтеся в тому, що ваша сторінка не грузиться більше 4-х секунд. Якщо це так. То велика ймовірність, що більша частина користувачів більше не повернутися на ваш сайт.

 

10. Робіть контент зручним для читання

 

Як мінімум це:

- Короткі і не громіздкі абзаци

- Підзаголовки

 

     Люди по різному читають або переглядають контент. Якщо його зробити зручним для читання і структурованим. То це буде добре як для користувачів, так і для пошукових систем.

 

11. Використовуйте кнопки соціальних мереж

 

     Кнопки збільшують авторитет сторінки і допомагають залучити більше відвідувачів із соціальних мереж. Так само залучити соціальні фактори на просувається сторінку.

 

 

За даними BrightEdge, кнопки соціальних мереж можуть збільшувати поширення в соціальних мережах на 700%.

 

12. Публікуйте довгий контент

 

     Дослідження на SERPiq показало, що об'ємний контент отримує кращі позиції в Google, ніж більш короткі пости і сторінки.

     Якщо ви оптимізуєте сторінку під високо конкурентні ключові слова, то намагайтеся робити обсяг у більш ніж 1000 слів (слів, що не символів).

     А краще і більше 1500 слів. Зазвичай такий обсяг підходить для статей, які заточені під високо частотні запити, і добре розкривають тему.

    Наприклад, у даній статті більш 1000 слів, про те, як оптимізувати сторінку сайту.

 

13. Знизьте показник відмов

 

     Якщо відвідувач заходить на ваш сайт і відразу його залишає, то це погано для просування.

Якщо брати тільки Google, то він може дивитися через:

  • - Google toolbar
  • - Браузер Chrome
  • - Google Analytics

І не тільки вище перераховані інструменти, щоб визначити показник відмов на сайті.

 

Показник відмов можна знизити зробивши:

  • - Внутрішні посилання на сайті
  • - Хороший контент
  • - Нормальний дизайн

     Це лише самі основні фактори, які впливають на показник відмов. Звичайно ще може бути нецільової трафік на сайт.

 

14. Використовуйте LSI ключевікі

 

     LSI ключові слова - це синоніми, які Google використовує для визначення релевантності сторінки та її якості.

Для просування англомовних сайтів можна використовувати цей сайт: http://lsikeywords.com/. Якщо ввести потрібний запит, то він видає такі запити:

 

 

 

     Якщо брати уа і рунет, то підійдуть словники асоціацій. Який словник використовувати, вирішуйте самі, але вони так само відображають наочну картину. Наприклад:

Асоціації впливають на просування під обидві пошукові системи і це просто потрібно використовувати і отримувати результат.

 

На закінчення

 

     Оптимізація сторінки сайту - необхідний момент пошукового просування сайту в цілому. Потрібно просто брати і використовувати ці 14 чинників, як наслідок домагатися потрібних результатів.

Але не забуваймо, що результат буде на порядок краще, якщо оптимізувати будете сторінку з дійсно корисним контентом.