Яндекс.Метрика 2.0 виходить з режиму бета-тестування

Яндекс.Метрика 2.0 виходить з режиму бета-тестування.

 

     Команда Яндекс.Метрики працювала над бета-версією сервісу з липня минулого року, і вже скоро нова Метрика прийде на зміну попередньої.

 

Основні відмінності Метрики 2.0

 

     Сегменти аудиторії. У новій Метриці будь звіт можна побудувати не тільки по візитах, але і для певного сегмента аудиторії. При цьому є можливість порівнювати сегменти, що дозволить краще вивчити користувачів.
Повністю настроюються звіти. Щоб налаштувати звіт, більше не потрібен окремий конструктор. Всі звіти можна перебудовувати і комбінувати в них різні параметри. Звичні звіти «Відвідуваність», «Джерела» і т.п. залишилися

 

 

 

     Моделі атрибуції. Дозволять відстежувати вплив різних каналів залучення на конверсію сайту.
Зведення. Тепер на сторінку зведеної інформації можна вивести будь-які показники.
Мітки лічильників. Спростять управління великою кількістю лічильників.


Особливості переходу на нову версію

 

     Найближчим часом за адресою metrika.yandex.ru почне відкриватися метрика 2.0. Переустановлювати лічильники або міняти їх код не потрібно, так як дані перейдуть у неї автоматично

     Як повідомляється в офіційному блозі рекламних технологія Яндекса:

"     У новій Метриці відображаються всі дані по всіх лічильникам починаючи з літа 2013 року. Дані за більш ранній період є не у всіх звітах, тому що в Метриці 2.0 візити обробляються інакше. Але ці архівні дані не загубилися - вони винесені в окрему категорію "Звіти попередньої версії", так як до них не вийде застосувати сегментацію та інші нові функції".