Яндекс: як формуються сніппети

1. Мета-тег description і тег title

 

     Вміст мета-тега description найчастіше використовується для формування заголовків і описів сторінок. Раніше для формування заголовків майже завжди використовувалося вміст тега title, але не так давно для цього Яндекс став застосовувати і мета-тег description. Це відбувається в тому випадку, якщо вміст title гірше анотує сторінку.

Перед заповненням цих мета-тегів Яндекс рекомендує вивчити рекомендації:

  •  Використання мета-описів
  •  Представлення інформації на сайті

 

2. Контент сторінки

 

     Якщо для формування сниппета не знайшлося хорошого джерела, то він може сформуватися з контенту сторінки. У цьому випадку буде обраний фрагмент, який наші алгоритми виберуть, як найбільш інформативний для даного запиту.

 

3. Яндекс.Каталог

 

     Якщо сайт публікується в Яндекс.Каталозі, то по деяких запитах сниппет головної сторінки вашого сайту може братися з опису сайту в Каталозі.

Якщо ви хочете, щоб опис не формувати з даних Яндекс.Каталогу, то допомогти з цим може додавання наступного мета-тега: <meta name="robots" content="noyaca"/>

 

4. DMOZ

 

     Принцип роботи каталогу DMOZ дуже схожий на Яндекс.Каталог. У разі виникнення помилок в описах вам зможе допомогти служба підтримки DMOZ.

Для відмови від сниппета з цього каталогу застосовується схожий мета-тег:<meta name="robots" content="noodp"/>

 


5. Партнерські програми

 

     Ще одним джерелом формування сніпетів Яндекс називає партнерські програми, які дозволяють розширити сниппет корисною для користувача інформацією. У спеціальному розділі Яндекса можна знайти рекомендації для сайтів різних тематик.

 

     Сніппети не бувають статичними, для кожної сторінки вони можуть формуватися по-різному і головну роль у цьому відіграє запит користувача. Тому продовжуємо працювати за вже перевіреною схемою «аналізуємо-допрацьовує-аналізуємо», а саме:

     Аналізуємо сформований сниппет - визначаємо джерело тексту для сниппета, якщо сниппет сформований з description і title, і вас він не влаштовує - допрацьовуємо description і title. Чекаємо апдейта і знову аналізуємо.

 

     Якщо джерелом став контент сторінки, і сниппет вас не влаштовує: 

 

  1.  знаходимо і закриваємо дану частину тексту від індексації і допрацьовуємо description
  2.  або допрацьовуємо текст відповідно до запиту. Чекаємо апдейта і знову аналізуємо.


     І не нехтуйте розширеними сниппета! За даними досліджень, вони притягують більше уваги користувачів і збільшують кликабельность сниппета.