ЯндексМаркет почав глобальний перехід на CPA-модель?

     Яндекс.Маркет змінює схему просування комерційних ресурсів. Тепер сервіс буде віддавати перевагу інтернет-магазинам, які реалізують свої товари прямо в рамках даної платформи.

 

Яндекс.Маркет змінює правила просування інтернет-магазинів. Починаючи з 27 вересня 2016 року, сервіс буде ранжувати вище ті ресурси, які реалізують свої товари безпосередньо в рамках даної платформи (за моделлю CPA).

 

Яндекс.Маркет почав глобальний перехід на CPA-модель
Згідно з даними внутрішньої статистики, зараз за такою схемою в рамках Яндекс.Маркета працює лише п'ята частина всіх проіндексованих в зібранні комерційних ресурсів. Після запуску нинішнього нововведення інтернет-магазини, що працюють по CPA-моделі, будуть показуватися вище в загальній видачі.

 

Відповідно до даної схеми для придбання товару покупець не переходить на сайт магазину, а робить це прямо на Яндекс.Маркеті. В кінцевому підсумку сервіс стягує з магазину плату за оформлення замовлення, а не за перехід користувача на комерційний ресурс. Розмір даної комісія складає 2%. У той час як просування (згідно з даними статистики) обходиться інтернет-магазинах в середньому в 5,8% від суми всіх продажів.

 

Перехід на нову модель «взаємин» вигідний магазинах. Завдяки ній оголошення, що рекламують їх товари будуть показуватися в самому верху видачі, і компанії зможуть істотно заощадити на просуванні.

 

Модель CPA була запущена в рамках сервісу Яндекс.Маркет ще в 2013 році, але глобальний перехід на неї відбувається тільки зараз. Впровадження нової схеми взаємодії з партнерами розпочнеться з ринку Москви і Московської області.

 

Переклад регіональних ринків на модель CPA стартує навесні наступного року. Планується, що перехід повністю завершиться до кінця 2017 року. Нововведення торкнеться понад 170 популярних товарних категорій.

 

Серед них:

 

  • Автотовари
  • Електроніка
  • Побутова техніка
  • Комп'ютери
  • Дитячі товари

 


Згідно з даними внутрішньої статистики, в цілому на Яндекс.Маркеті представлено близько 2 тисяч категорій товарів, розміщених на віртуальних полицях понад 20 тисяч вітчизняних і зарубіжних інтернет-магазинів.

 

Коментуючи нинішнє нововведення керівник сервісу Павло Альошин зазначив, що розвиток Яндекс.Маркета відбувається вкрай стрімко. Завдяки наявності єдиного інтерфейсу користувачі набувають все більше товарів. Впровадження в роботу нової системи взаємин з партнерами має допомогти вижити дрібним підприємцям, а також підвищити «прозорість» всього процесу віртуальної торгівлі.

 

При цьому деякі експерти вважають, що стягнення комісії може привести до відходу з Яндекс.Маркет цілих груп товарів. Особливо вразливими, швидше за все, виявляться низько маржинальні категорії.