Як швидко змінити ціни в оголошеннях Adwords без втрати статистики

     Багато фахівців з Adwords задавалися питанням, як можна прискорити редагування оголошень з унікальними даними. Дані, які методом «пошуку і заміни» міняти також довго, як і простим їх редагуванням.

Якщо у вас не дуже багато товарів і ви вказуєте ціну в оголошеннях - цей пост для вас. Особливо зараз, коли оновлення цін в оголошеннях дуже актуально.

 

Отже, змінювати ціни можна кількома способами:

 

Вручну

 

     Використовуючи стандартне редагування оголошень. Це просто, не потрібно нічого вигадувати. Щоб прискорити цей процес - використовуйте Adwords Editor. Але навіть використання едітора не вирішує повністю питання. Так само втрачається накопичена статистика оголошення дуже важливо. Такий спосіб підходить для не частой заміни даних, або якщо даних не багато.

 

Автоматично

 

     Використовуючи скрипти або API. Підходить для великих інтернет магазинів, особливо з товарами, ціни яких прив'язані до валюти. Статистика оголошення не втрачається, все змінюється автоматом - ідеальний варіант. Раз налаштував і забув. Мінус цього способу - потрібно залучити програміста, що не завжди вигідно у фінансовому плані. Особливо для дрібних магазинів.

 

Комерційні дані

 

     Можливість завантажувати ціну та інші параметри в оголошення з табличного файлу. Підходить для невеликих магазинів або, коли ціна змінюється не часто. Це не автоматичний спосіб, але при правильному налаштуванні дозволяє істотно економити час. Важливим моментом є те, що статистика, накопичена оголошенням, не злітає.

     Зараз ми будемо використовувати фіди комерційних даних для зміни цін в оголошеннях.

     Основна суть полягає в тому, що ми можемо задавати дані в модифікатори оголошень, які будуть підтягуватися прямо в оголошення в залежності від параметрів. Параметри можна передати різні, але в нашому випадку нам потрібно буде задати ціну і передати її в оголошення певної групи. Таким чином ми зможемо вивантажити дані з прайсу або з сайту, якщо вони там актуальні, і імпортувати їх в Adwords.

 

Давайте розглянемо простий приклад імпорту цін в оголошення.

 

1. Вивантажуємо дані

 

    Нам потрібно вивантажити всі назви кампаній і груп оголошень.

 

 

2. Створюємо файл

 

З вивантаження вибираємо кампанії та групи, які нам необхідні. Все інше видаляємо. Повинен вийти файл з 3мя стовпчиками (Target campaign, Target ad group, Price (price)).

 

3. Зберігаємо файл

 

     Назва кампаній і груп має точно відповідати реальним назвам. Збережіть файл в будь-якому з форматів CSV, TSV, XLS, XLSX. Зайдіть Загальну бібліотеку.

 

 

4. Додаємо файл в Adwords

 

     Далі додайте дані модифікаторів оголошень. У полі «Назва» введіть «Ціна». Виберіть створений раніше файл і завантажте його.

 

 

Якщо вам не видало помилки, все добре, всі дані вірні. Приймаємо зміни.

 

Успішно завантажений фід йде на модерацію і виглядає так:

 

 

5. Наполягаємо оголошення

 

     Далі нам потрібно щоб дані  почали надходити в оголошення для цього, в тому місці, де потрібно виводити ціну прописуємо наступну вставку:

{= Цена.Price}

де = Ціна - назва фида, який ми зробили, а Price - назва колонки з ціною у файлі.

 

 

6. Користуємося

 

     Фактично ця вставка задає умову - з фида «Ціна» взяти значення з колонки Price, яке відповідає групі і кампанії оголошення.

     Всі ці налаштування проводяться один раз. Далі всі ціни можна оновлювати у файлі і завантажувати його в Adwords або змінювати ціни шляхом редагування фида.

 

На закінчення

 

     Використання фідів для зміни ціни в оголошенні дозволить вам прискорити процес її заміни в рази. Щоб ще прискорити процес - називайте групи і кампанії також як вони називаються у вас в прайсі.

     На даному прикладі показано зміна ціни товару, але таким чином можна міняти будь-які параметри в тексті оголошення. Але про це в наступних статтях.