Як продавати в соціальних мережах?

Соціальні мережі мають величезну аудиторію, чим і успішно користуються представники всіх видів комерції. Соціальна мережа - просто відмінне місце для інтернет-бізнесу з багатьох причин:

Для користувачів країн СНД найкращою платформою бути, звичайно ж, мережа Вконтакте.

  • Дуже велика аудиторія з чітким орієнтуванням
  • Висока швидкість знаходження клієнтів
  • Мінімум або відсутність матеріальних вкладень
  • Менша конкуренція, ніж у контексту і SEO
  • Використовувати соціальну мережу для комерції можна як для побудови великого співтовариства, так і просто для збільшення трафіку на сайт. Причому перший спосіб значно ефективніший.

 

Сфери залучення в SMM

Для залучення клієнтів в соціальних мережах в сфері послуг можна просуватися за наступними тематиками:

  • Салони краси та весільні салон
  • Ресторани, кафе і клубний бізнес
  • Агентства нерухомості і послуги ріелтора
  • Організація свят та вечірок
  • Туристичні та візові агентства
  • Послуги фото- і відеозйомки

Якщо потрібно просунути інтернет-магазин, які саме групи товарів продаються в соціальних мережах найкраще:

  • Подарунки й сувеніри
  • Косметика і парфумерія
  • Прикраси і годинники
  • Гаджети та аксесуари до них
  • Одяг, взуття, сумки
  • Дрібна техніка

Для просування в соцмережах найбільш вигідною сферою комерції бути та, яку представляє приватна особа, а не бізнес-структура. Також потрібно не забувати про підтримку лояльності та довіри аудиторії: постійно публікувати нові матеріали, влаштовувати конкурси та акції, спілкуватися з передплатниками і т.д.