Як правильно підібрати фотографії для інтернет-магазину?

Інтернет-магазин - це можливість купувати товари та послуги віртуально. Фотографії в інтернет-магазині замінюють покупцеві можливість доторкнутися і оглянути реальний товар. Тому до питання зображень товарів потрібно підходити з особливою увагою.

Неправильно акцентувати увагу тільки на фотографії товару. Додатково необхідно використовувати банери, відео - огляди, таблиці, публікації в блогах і соціальних мережах. Ми пропонуємо вам п'ять простих порад, як правильно використовувати зображення товарів в інтернет-магазині.

Якість картинки

Намагайтеся підбирати фото з високою роздільною здатністю, щоб потенційний покупець міг максимально детально розглянути товар. Або замінити погану картинку якісним зображенням альтернативної тематики.

Більше фотографій

Добре додати фотографії товару не тільки з різних ракурсів, а й усіх доступних кольорів. Це буде набагато ефективніше, ніж просто перераховувати кольору списком.

Ретуш не завадить

Ретуш в фоторедакторі дозволяє зробити звичайне зображення більш яскравим і привабливим, тому краще обробити кожну фотографію і надати їй належний вигляд.

Допомога спеціаліста

Неякісні фотографії погано впливають на конверсію, і рано чи пізно зажадають заміни. Краще подбати про це заздалегідь і найняти професійного фотографа.

Ніяких водяних знаків

Краще відмовитися від водяних знаків, особливо великих, які розповзаються на все фото. Щоб отримати якісні фото за доступною ціною, можна звернутися в будь-який фотобанк.