Як отримувати подієвий трафік

      Є такі ніші, в яких в цілому не існує постійного ядра запитів. Основним можливим способом отримати відвідувачів з пошуку є події.

     Як отримати подієвий трафік?

     По суті основний процес полягає в тому щоб:

 

 1. Прокачати до потрібного рівня траст сайту

 

     Тобто, створити певний trust / рівень довіри ресурсу. Після чого він буде добре ранжируватися по основних подій.

Але як прокачати сайт?

Все банально зводитися до 5-ти основних процесів:

 

 

     Де ключовим моментом є ЧАС. Потрібно спочатку розуміти, що авторитет ресурсу за тиждень чи місяць не побудуєш.

 

Потрібно:

 

  • діяти
  • показувати підстави за якими цей trust буде придбаний

     Якщо все було б так просто, то подієвий трафік генерували абсолютно всі сайти. Але по факту це не так.

     Вузьконішевому сайт краще ранжирується ніж ЗМІ

     Якщо у вас вузька тематика, і ваш ресурс через час стане в ній авторитетним. То у цього сайту з'явитися велика перевага перед загально тематичними сайтами. У результаті, він буде збирати більше потрібного подієвого трафіку.

     Це перевірено на ряді ніш, що не дає приводу продовжувати робити так далі.

     Простий приклад на авторитетному сайті з гарною відвідуваністю

Трафік, до того як запустили трохи контенту під подію:

 

 

Після того, як запустили пару великих оптимізованих статей і трохи їх прокачали:

 

 

     Різниця значна. Зростання трафіку з органіки практично в 2 рази. Що дало непогану віддачу.

 

2. Створювати тлумачний контент і прокачувати

 

     Після того, як сайт вже знайшов якийсь авторитет, отримувати подієвий трафік будете на порядок простіше.

 

Процес отримання:

 

А) Готуємо тлумачний контент

 

  • обсяг> 800-1000 слів і більше
  • у справі з усіма деталями
  • заклик до дії в контент (в основному для софта і інших ніш)
  • структурований пост / стаття
  • наявність групи ключових слів у статті

 

     Приклад групи ключових слів для статті:

 

 

     Це звичайно 10-20 ключових слів, з все можливими варіаціями, які пов'язані з темою.

 

     Даний приклад для софта, але суть  зрозуміла. Так можна застосовувати для будь-якої іншої ніші.

Більше статей = більша ймовірність отримати більше трафіку

Звичайно краще розміщати не 1 статтю, а 5. Тоді більше імовірніше, що по всім необхідним ключам ми будемо отримувати пошуковий трафік.

 

    Візуально робимо так:

 

 

     Ясна річ, що потрібно, щоб хоч чимось то статті відрізнялися за змістом і посилу. А так само один одного доповнювали. Але це нюанси кожної ніші. Головне суть.

 

Б) Розміщуємо і прокачуємо контент

 

     У більшості випадків якщо сайт досить таки старий і авторитетний, то такі статті самі по собі вилізуть відразу в топ.

 

Але якщо є більш менш нормальна конкуренція, то краще:

 

  • прокачати статті гарними посиланнями
  • соц. сигналами

 

Важливі нюанси

 

 

Посилання потрібні з ресурсів, які:

 

  • швидко індексуються
  • авторитетні
  • швидко можуть розмістити ваше посилання
  • можуть створити контент в тему або розмістити в тему у своєму контенті

 

     Таких ресурсів багато, якщо активно займатися постійної прокачуванням свого сайту. З часом буде гарний список для конкретної ніші або ніш.

 

На закінчення

 

Важливо розуміти що ключовим в отримання подієвого трафіку є:

 

  • час
  • постійне прокачування ресурсу, що призводить до його авторитету

 

     Тоді при вірній подачі контенту, і невеликого прокачування, ви будете отримувати добрий результат.

Зазвичай в таких вузьких нішах пошуковий трафік є самим конвертованим і єдиним способом отримати зацікавлених відвідувачів.

 

     Ось приклад розподілу трафіку на одному їх таких ресурсів:

 

 

 

 

     А так само можна побачити непогане зростання за останній час:

 

 

 

 

     Як наслідок буде краще результат отримання подієвого трафіку на сайт з пошукових систем.