Як налаштувати динамічний ремаркетинг

У нас часто запитують як збільшити продажі інтернет магазинів. Спираючись на свій досвід і дослідження Google, ми прийшли до висновку, що найефективніший інструмент для збільшення продажів інтернет магазинів це не тільки SEO, а й динамічний ремаркетинг.

Багато сайтів, які продають онлайн, не користуються цим ефективним і точним інструментом інтернет маркетингу, що істотно знижує відсоток продажів.

Дослідження агентства Forrester Research повідомили нам про наступне:

96% відвідувачів залишають сайт, не зробивши цільової дії. Під цільовою дією мається на увазі не тільки продаж, але і додавання товару в кошик, і т.п .;
70% користувачів, що додали товар в кошик, не доводять процес оформлення замовлення до кінця і йдуть з сайту.
Google, так само проводячи дослідження, з'ясував, що 49% відвідувачів, які зробили покупку в інтернет магазині, поверталися на сайт від 2 до 4 разів перед покупкою. Звідси випливає висновок, що якщо не повернути вчасно відвідувача на сайт, ви втратите близько 50% продажів.

Щоб не допустити такої помилки, ми і використовуємо звичайний динамічний ремаркетинг.

Ремаркетинг допомагає повторно звернутися до користувачів, з якими ви вже контактували на вашому сайті. Наприклад, якщо користувач побував на вашому сайті, але нічого не купив, ви зможете показувати йому оголошення на інших веб-сайтах, в мобільних додатках і в Google Пошуку.

Динамічний ремаркетинг дозволяє за допомогою оголошень нагадувати користувачеві про конкретні товари та послуги, які він переглядав на сайті інтернет-магазину.

Оголошення показуються різним аудиторіям, залежно від того, які товари або послуги відвідував користувач. Наприклад, тим, хто відвідав розділ "Кошик", але не завершив купівлю, показується графічне оголошення з текстом: «У вас в кошику залишилися товари» із зображеннями тих товарів, які додав до кошика користувач. Динамічний ремаркетинг допомагає повернути зацікавлених в продукті користувачів і допомагає завершити оформлення замовлення. Цей інструмент допомагає швидко і без особливих витрат підвищити продажі.

Основні переваги динамічного ремаркетингу:

Знаходити індивідуальний підхід до кожного клієнта. Наприклад, людям які залишити заявку, але не сплатили за товар, показувати оголошення з цим товаром.
Пропонувати клієнтам, які вже купили, додаткові аксесуари. Наприклад, після покупки планшета, запропонувати чохол.
Можливість нагадувати про нові акції. Наприклад, на iphone 4s діє знижка 20%.
Динамічний ремаркетинг має найвищий відсоток конверсії серед всіх видів інтернет реклами.

 

Посібник з налаштування динамічного ремаркетингу.

Створюємо аккаунт в Merchant center. Merchant center - це каталог продуктів різних категорій, який дозволяє покупцям шукати товари, а продавцям виставляти їх напоказ.

2. Зв'язуємо акаунти в Merchant center і Google AdWords.

  • Натисніть Налаштування.
  • Виберіть AdWords.
  • Введіть свій ідентифікатор клієнта AdWords.
  • Натисніть кнопку Додати.

3. Створення товарного фіда.

Товарний фід - це вивантаження даних про товарні пропозиції магазину і їх атрибутах в певному форматі.

Вимоги до фіду:

  • Підтримувані формати: CSV, TSV, XLS або XLSX.
  • Рядки повинні представляти тільки товари або послуги.
  • Стовпці представляють атрибути кожного товару зі списку (унікальні ідентифікатори, ціни, описи).
  • Якщо вам знадобиться додати стовпець після завантаження фида в AdWords, створіть новий фід.
  • Якщо товари або послуги доступні в декількох країнах, створіть фід для кожної мови і валюти.
     

Специфікація до товарного фіду

При збереженні файлу використовуємо кодування «UTF-8» і, як роздільник, використовуємо кому.

4. Завантажуємо товарний фід в Google AdWords.

Загальна бібліотека
комерційні дані
+ Дані

5. Додаємо тег ремаркетингу на сайт.

Тег розташований:

Google AdWords
Загальна бібліотека
аудиторії

Тег динамічного ремаркетингу складається з 2 частин - сам тег і частина з одними параметрами.

6. Створюємо ремаркетінгову кампанію:

+ Кампанії "Тільки контекстно медійна мережа"
"Ремаркетинг"
У випадаючому меню «Вид діяльності» виберіть потрібний варіант. Якщо ви займаєтеся роздрібною торгівлею, виберіть «Роздрібна торгівля» і встановіть зв'язок зі своїм акаунтом Google Merchant Center. Якщо вашого виду діяльності немає у списку, виберіть «Інше (власний варіант)»
Налаштувати ремаркетинг
У меню «Фід» виберіть свій фід
Зберегти та продовжити
Задати назву групи оголошень і ставку
Вибрати список ремаркетингу
Створюємо динамічні медійні оголошення або натискаємо на кнопку: "Пропустити створення оголошень", щоб зробити це пізніше.

 

Налаштування Динамічного ремаркетингу нелегке заняття, але якщо ви зможете це зробити, прибуток вашого інтернет магазину може зрости на 50%.