Як зробити інтернет-магазин більш сучасним?

Треба визнати, що комерція в інтернеті досить сильно відстає від західної електронної комерції. Особливо помітний перекіс вікових груп аудиторії: якщо у нас її складають в основному люди до 30 років, то на Заході це люди майже всіх вікових категорій.


Тому, що основною аудиторією є молодь, то реалізація інтернет-магазину здається дещо застарілою. І справа не в технологіях або дизайні, а в концепції взаємодії з аудиторією, яка часто не задовольняє її потреби.

Пропонуємо вам чотири поради, як зробити інтернет-магазин більш прогресивним, сучасним і привабливим для користувачів.

1. Соціальна взаємодія

Просте наявність кнопок соцмереж на сторінці сайту ще нічого не означає. Важливо, щоб користувачі натискали ці кнопки і ділилися інформацією про вас з друзями. Відомо, що рекомендації друзів значно підвищують стимул щось купити.

2. Швидкий відгук

Сучасне покоління звикло швидко отримувати інформацію, отже, очікує швидкого відгуку на своє питання. Багато користувачів підтверджують, що швидкість відгуку відчутно впливає на їхнє рішення зробити замовлення.

3. Рейтинги та огляди

Участь інтернет-магазину в рейтингах або оглядах підвищує довіру клієнтів. Публікація їх результатів на вашому сайті - відмінний спосіб залучити нових замовників.

4. Програма лояльності

Відмінний спосіб підвищити інтерес і залучити потенційних покупців - це знижки, акції, бонуси або подарунки. Особливо, якщо влаштовувати їх регулярно.