Як збільшити обсяги продажів інтернет-магазину. Частина перша

За даними Marketing Experiments, більше 50% кошиків в інтернет-магазинах залишаються неоплаченими. Тому невипадково найбільш успішні компанії, що працюють у сфері електронної комерції, з величезною увагою ставляться до питань оформлення сторінок з інформацією про товари і постійно піклуються про зручність клієнтів при здійсненні замовлень. Прості, часто упускається з виду настройки, при правильному їх використанні можуть дати приголомшливі результати для електронної торгівлі.

Наприклад, мало хто замислюється про значущість такого показника інтернет-магазину, як час завантаження сторінки продукту. Компанія Amazon підрахувала, що одна додаткова секунда в часі завантаження сторінок продуктів обернеться для неї втратами у розмірі $ 1,6 млрд річного обороту.

У маркетологів існує багато прийомів для оптимізації і збільшення конверсії електронної торгівлі - наприклад, розміщення кнопки «Купити зараз» поруч із зображенням рекомендованих товарів, використання механізму рекомендацій на основі попередніх покупок користувача та історії перегляду сторінок товарів.

Пропонуємо вашій увазі кілька порад з розробки інтернет-магазину, дотримуючись яких можна збільшити конверсію відвідувачів в покупців і знизити відсоток відмов від оплати кошика.

1. Покажіть відвідувачам, де вони знаходяться і куди можуть піти

Прозора навігація по сайту важлива не тільки для пошукової оптимізації. Користувачі, які зайшли на сторінку продукту, повинні точно знати, де вони знаходяться на сайті. Зробіть для користувача простим визначення свого становища на сайті і вибір напрямку подальшого руху зі сторінки будь-якого продукту, використовуючи навігаційні ланцюжки (в англійській мові їх називають breadcrumbs - «хлібні крихти» - за аналогією з хлібними крихтами у відомій казці «Гензель і Гретель»). Цей елемент дозволяє бачити весь шлях від головної сторінки до тієї сторінки, на якій користувач знаходиться в даний момент, включаючи розділи різних рівнів.

Якщо хто-небудь зайде на сторінку товару з пошукової системи, він зможе легко визначити, що цікавого можна побачити на сайті (інші категорії товарів, товари інших виробників і ін.). Проста і ясна ієрархія дозволить відвідувачеві швидко освоїтися і впевнено почувати себе в інтернет-магазині.

 

2. Максимально спростіть для відвідувачів зворотний зв'язок з вами

Незважаючи на те, що ви займаєтеся торгівлею через інтернет, пам'ятайте, що деякі покупці більш комфортно себе почувають, якщо можуть скористатися телефоном для зв'язку з вами. Розміщення номеру телефону необхідно не тільки для того, щоб клієнт міг зробити замовлення, а й для підтвердження професіоналізму компанії, надання можливості поставити запитання про продукти або залишити відгук про роботу магазину. Дайте клієнтам можливість поговорити з вами, якщо вони цього хочуть, розміщуючи номер телефону компанії на кожній сторінці сайту вашого інтернет-магазину. Результати A / B-тестування LessEverything показують, що розміщення номера телефону в більш помітному місці на сайті викликало зростання конверсій в цілому на 1,8%.