Як збільшити обсяги продажів інтернет-магазину. Частина друга

3. Використовуйте ефективний дизайн сторінок продуктів

Дизайн сторінок товару повинен бути настільки простим і яскравим, наскільки це можливо, оскільки ці сторінки проходять миттєвий тест - відомо, що відвідувачеві щоб оцінити доцільність знаходження на сторінці, необхідно три секунди. Тому сторінки не повинні бути перевантажені зайвими елементами.

Так як обсяг уваги середньостатистичного відвідувача невеликий, дотримуйтеся найбільш ясного і ефективної побудови сторінок. Розміщуйте кнопку «Купити зараз» поряд з фотографією товару, не варто ховати кнопку її в нагромадженні тексту, що містить огляди та коментарі покупців. Використовуйте не більше трьох колонок на сторінці і максимально обмежте число відволікаючих увагу відвідувача елементів.

4. Розміщуйте відгуки покупців і унікальний контент

Багато сторінок інтернет-магазинів включають побиті загальні описи продукту. Звичайно, набагато простіше просто скопіювати опис, надане виробником. Роблячи таким чином, ви займаєтеся дублюванням контенту, яке може негативно позначитися на пошукової оптимізації. Крім того, це ніяк не підвищує цінність товару для покупців. Проведене дослідження показало, що 63% споживачів, швидше за все, придбають товар на сайті, який містить рейтинги та огляди продуктів.

Напишіть унікальні, переконливі опису продуктів, а також заохочуйте відгуки користувачів, які сприятимуть пошукової оптимізації сайту і зможуть залучати нових відвідувачів.

5. Запропонуйте другорядний заклик до дії для тих відвідувачів, які не здійснюють покупки

Чим раніше ви усвідомлюєте те, що не кожен, хто знаходиться на сторінці вашого продукту відвідувач готовий купити товар, тим краще. Щоб привернути увагу таких відвідувачів, використовуйте другорядний заклик до дії - наприклад, заклик до віртуального огляду або тестуванню товару. Однак простежте, щоб цей заклик не затьмарив ваше основне запрошення до здійснення покупки.

Добре продуманий додатковий заклик до дії допоможе відвідувачам, які ще не готові до покупки, рухатися далі по циклу продажів, маючи можливість подумати. Тим більше, пропозиція протестувати продукт дуже корисно, оскільки багато користувачів залишаються недовірливими до зображеннями і описами в інтернеті, і хочуть переконатися у цінності продукту.

6. Поставтеся до кнопці «Додати в корзину» з усією серйозністю

Кнопка «Додати в корзину», безсумнівно, є найбільш важливим елементом на сторінці продукту але найчастіше їй приділяють мало уваги. Приділіть вашому головному заклику до дії на сторінці продукту ту увагу, яку він заслуговує. Використовуйте прості, зрозумілі слова - «додати в кошик» або «купити зараз» і великий жирний шрифт. Деякі маркетологи припускаються помилки і роблять кнопки такого кольору, які зливаються з рештою елементами дизайну сайту. Пам'ятайте: кнопка повинна виділятися з колірної схеми сторінки продукту. І, нарешті, використовуйте простір навколо кнопки, зробіть її найбільшим інтерактивним елементом на сторінці продукту. Не соромтеся яскравого, сміливого дизайну кнопки, який приверне увагу відвідувачів контрастними кольорами і великим текстом.

7. Продемонструйте свою продукцію з шармом

Час статичних зображень пройшло. Електронна комерція сьогодні використовує технології симуляції реального відвідування магазину - щоб процес покупки якомога більше наближався до реального життя. Розміщуйте на сайті тільки високоякісні фотографії продуктів, використовуйте такі прийоми як динамічне масштабування, перегляд під різними кутами і в різних колірних варіаціях.

Застосовуючи 360-градусне обертання зображення продукту, компанія DueMaternity збільшила конверсію відвідувачів на 27% в порівнянні з тим періодом, коли вона використовувала стандартні двовимірні зображення. Компанія Golfsmith домоглася аналогічних результатів, використовуючи цей же прийом. Її конверсія збільшилася на 40%.

8. Використовуйте механізм рекомендацій для збільшення обсягу продажів за рахунок схожих і взаємопов'язаних товарів

Більшість алгоритмів рекомендацій використовують історію переглядів і покупок користувача і дані його профілю, але ця логіка застосовна не завжди. Часом є сенс створити власні алгоритми для різних сторінок товарів, використовуючи дані аналітики інтернет-магазину і знання товарів.