Як ефективно продавати новобудови за допомогою контекстної реклами - керівництво

     Завдання реклами, при продажу квартир в новобудовах - ознайомити потенційного клієнта з пропозицією. Якщо ваша пропозиція хоч якось підходить покупцю - контекстна реклама допоможе виділити вас серед інших забудовників і постійно бути на очах у потенційного клієнта.

     На перший погляд все просто - запускаємо пошукову та медійну рекламу і отримуємо звернення. Але на практиці виходить, що ефективність різних типів реклами відрізняється в рази. І якщо бюджет обмежений, його можна використовувати більш результативно.

     Як? Давайте розберемо все по порядку.

     Як поводиться покупець?

     Покупка квартири справа не швидка. Покупець думає не день і не два. Дізнається різні варіанти квартир, як на сайтах забудовників, так і на сайтах агрегаторах нерухомості. Дивиться відгуки про забудовника, відвідує тематичні форуми і т.д.

     Тобто від початку пошуку до купівлі квартири проходить певний час, коли покупець вивчає пропозицію на ринку.

     Що бачать пошукові системи?

     Не секрет, що пошуковик запам'ятовує і аналізує дії користувачів. Виходячи з сайтами, які відвідує потенційний клієнт, і вводяться в пошук запитів, пошукові системи визначають цього користувача у відповідні списки за інтересами.

Виходить, що всі люди, які інтенсивно шукають квартири потрапляють в списки користувачів, зацікавлених у купівлі квартири.

 

 

А на користувачів з цих списків ми можемо націлити показ своїх оголошень.

 

 

 

 

Що потрібно зробити?

 

1. Залучити потенційного клієнта на сайт.

 

     Залучати відвідувачів на сайт можна за допомогою різних методів і при цьому всі методи, що дають релевантний трафік, хороші.

2. Утримати ваш ЖК в полі зору клієнта деякий час.

     Відвідувачам сайтів ми можемо показати серію «наздоганяючої реклами» для формування потрібного думки про ЖК або інформування про знижки та акції.

     Конверсією в при продажу квартир є дзвінок або звернення у відділ продажів. Їх ми можемо відстежити за допомогою колтрекінга і систем аналітики, які потрібно обов'язково налаштувати.

 

Виходячи з нашого досвіду, і отриманих нами даних, ми можемо рекомендувати наступні стратеги залучення:

 

1. Пошук за загальними запитам пов'язаним з купівлею квартир у новобудовах.

 

Купити квартиру в новобудові

Купити квартиру від забудовника

 

     Якщо в запиті не використовується вказівка ​​міста (квартири від забудовника), потрібно робити таргетинг на місто, де розташована новобудова. Іноді на довколишні міста.

Запити із зазначенням міста (квартири від забудовника Київ) можна показувати не тільки в Києві, щоб охопити потенційних клієнтів з інших регіонів.

     Вартість кліків по таким запитам досить висока, і для повного охоплення потрібен великий бюджет. Але, як показала практика, кількість дзвінків з пошуку по таких ключових невелика, що не скажеш про сумарну вартість.

 

 

 

 

     Якщо порівнювати з Ремаркетинг, вартість кліка відрізняється майже в 10 разів, а коефіцієнт конверсій відрізняється не суттєво.

 

Використовувати даний вид реклами доречно:

 

- Для нових сайтів, щоб напрацювати аудиторії відвідувачів.

- При наявності досить великого бюджету.

 

     Відмовившись від таких запитів, і використавши описані нижче методи, ви зможете істотно знизити витрати і при цьому одержати не менше звернень.

 

2. Пошук по більш конкретним запитам, що включає район або вулицю де знаходиться новобудова.

 

Новобудови Печерськ

 

     При використанні таких уточнень можуть спрацювати більш широкі запити, за якими можуть шукати і вторинку.

Приклад: купити квартиру Печерськ.

 

Результат

З практики, коефіцієнт конверсій, за такими запитами - один з найвищих.

 

 

     Це самі цільові запити, які потрібно використовувати обов'язково, без обмежень по бюджету.

 

3. Контекстно медійна мережу (КМС), націлених на

 

  • аудиторію зацікавлених покупців,
  • створення власної аудиторії,
  • таргетинг на схожі аудиторії.

 

     Всі користувачі, які цікавилися квартирами в новобудовах, але небилиці у вас на сайті, побачать вашу рекламу.

 

     Важливо відокремлювати тих, хто вже заходив на сайт, і тих, хто ще не заходив. Щоб не дублювати показ реклами через ремаркетинг і КМС. Для цього мінусу'ємо аудиторію відвідувачів в кампаніях КМС.

     Обов'язково пропрацювати мінус слова, майданчики, тематики.

 

     Вартість кліка в КМС досить низька при великому охопленні. Кількість трафіку на сайт з пошуку і КМС буде відрізняться в рази при однаковому бюджеті.

 

     Це відмінна альтернатива дорогому пошуку. При цьому людина може не шукати квартиру в даний момент, але все одно побачить ваш банер. Головне зацікавити його перейти на сайт.

 

4. Рекламна мережа Яндекса

 

     Часто РСЯ працює краще, ніж КМС. За рівний бюджет можна отримати більше цільових дій.

 

      Не варто сильно заглиблюватися в НЧ запити. Запускаємо, націлених на ВЧ.

 

     Хоч і немає таких гнучких налаштувань, як в КМС - показує гарні результати при невеликому бюджеті.

 

     Відмінний інструмент для залучення релевантного трафіку за низькою ціною. Використовувати обов'язково, тому часто РСЯ працює краще, ніж КМС.

 

5. Відео реклама на YouTube

 

     Якщо у вас є ролик про ЖК для ТБ - можна показати його всім потенційним клієнтам на YouTube. Вартість даного виду реклами буде в рази дешевше по порівнянням з трансляцією на ТБ.

 

 6. Gmail Sponsored Promotion (GSP)

 

     Дозволяє показати реламу в Gmail. При цьому є дуже цікаві варіанти таргетіінга. Наприклад на листи конкурентів або сайтів по нерухомості. Цей вид реклами доступний тільки агентствам.

Отже половину справи зроблено - потенційний клієнт перейшов на сайт і вже ознайомлений з нашою пропозицією.

 

Переходимо до другого етапу

 

     Неважливо звідки ми отримали трафік - SEO або контекст, агрегатори або тематичні форуми. З усіма відвідувачами сата ми зможемо працювати надалі за допомогою ремаркетингу.

 

Працювати з аудиторією сайту потрібно з кількох причин:

 

     Багато хто з відвідувачів не роблять цільового дії в Переві день візиту сайту. Потрібно переодически нагадувати їм про себе за допомогою банерів або відео.


 


     Тим відвідувачам, які подзвонили мул заповнили форму, можна показувати банера з перевагами. Щоб не тільки бути на виду, а й виділяти свій РК серед інших.
     Показувати ваші нові акції або знижки, які можуть зацікавити клієнта і вплинути на його вибір.
Можна розробити серію банерів для створення образу або асоціації з потрібним ЖК. Наприклад:
- Якщо РК знаходиться в парковій зоні можна робити упор на тих, хто хоче жити в тиші подалі від міської суєти.

- Якщо територія ЖК красиво оформлена, на цьому теж можна зробити акцент.

- Переваги для дітей (майданчики, школи, садки) теж можна використовувати.

Послідовність дій перед вчиненням конверсії за участю ремаркетингу:


 

При роботі з Ремаркетингом важливо

 

  • Розбивати списки за часом з першого відвідування сайту для різної інтенсивності показу оголошень.
  • Ставити обмеження на покази оголошень, щоб не набридати рекламою.
  • Правильно розбивати списки для поділу за ступеня залученості користувачів.

 

     Результати повторного залучення клієнтів досить гарні:

 

 

На закінчення

 

     Як ви бачите, для гарного охоплення потенційної аудиторії не обов'язково постійно бути в пошуковій видачі. Зацікавлених людей можна отримувати і з меншим бюджетом використовуючи дані пошукових систем.

     При цьому важливо розуміти, що кількість людей, яких може зацікавити ваша пропозиція обмежена. І вам потрібно інтенсивно впливати на них за допомогою ремаркетингу для прийняття рішення купити саме у вас.