Які посади будуть цікаві користувачеві?

     Facebook передбачить, які посади будуть цікаві користувачеві. 
В алгоритм формування новинної стрічки Facebook доданий новий сигнал ранжирування, який враховує, які посади можуть бути цікаві користувачеві в найближчому майбутньому. При розробці нового фактора ранжування була використана технологія попереднього прогнозування. 

Зараз при ранжируванні посад, які відображаються в новинній стрічці Facebook, буде враховуватися новий фактор, в роботі якого використовується технологія інтелектуального аналізу. Завдяки цьому внутрішні алгоритми провідної світової соціальної мережі зможуть передбачити, які публікації будуть цікаві конкретного користувача в найближчому майбутньому. 

При цьому необхідно зазначити, що пости для показу будуть відбиратися, на основі результатів аналізу активності конкретного користувача в стрічці новин. А також його інтересів і участі в обговореннях. 

При створенні нового сигналу розробники Facebook враховували дані соціологічних досліджень, в рамках проведення яких було опитано представників різних «сегментів» аудиторії провідної світової соціальної мережі. Користувачів просили відповісти на питання про те, які посади в Facebook, на їхню думку, найцікавішими і інформативними. 

 
Дані дослідження проводилися в рамках реалізації програми Feed Quality Program. При цьому окремій групі користувачів демонстрували сформовану стрічку новин, після чого просили оцінити представлені в ній матеріали за п'ятибальною шкалою. 
 
Спираючись на отримані в ході соціологічних досліджень дані, алгоритм, який лежить в основі нового сигналу ранжирування, самостійно навчається і через деякий час починає більш точно формувати вміст новинної стрічки в залежності від інтересів і переваг конкретного користувача провідної світової соціальної мережі. Завдяки цьому в самому верху новинної стрічки відображаються найбільш релевантні для конкретного користувача пости. 
 
Представники Facebook вже прокоментували запуск нового фактора ранжування і пов'язаного з ним інтелектуального алгоритму і при цьому відзначили, що в якості «наповнювача» новинної стрічки тепер будуть використовуватися різні «інгредієнти». Це можуть бути як новинні публікації, що розповідають про поточні світові події, так і матеріали, що розповідають про життя «зірок». А також пости, присвячені новинам з життя конкретного регіону, анонси нових кінофільмів і багато іншого. 
 
На даний момент не відомо, для якої частини аудиторії Facebook буде запущений новий сигнал ранжирування. При цьому очікується, що прийдешнє зміна буде носити глобальний характер, тому торкнеться стрічки новин більшості користувачів провідної світової соціальної мережі.
 

 

Качественный каталог сайтов и статей города Ростова-на-Дону и Ростовской области. Только лучшие

Manyweb.ru - каталог сайтов магазинов