ЯКІ ПЛАНИ У FACEBOOK НА КУПЛЕНИЙ СЕРВЕР MSQRD

     Мобільний додаток MSQRD, розроблений білоруською компанією Masquerade Technologies Inc., дозволяє користувачам накладати на свої фото та відео віртуальні маски з рисами облич відомих людей і розміщувати кадри і ролики в Instagram, Twitter та інших соціальних мережах і месенджерах. Простий і зрозумілий інтерфейс, якісне 3D-моделювання та розпізнавання осіб допомогли сервісу швидко наростити аудиторію: в App Store він дебютував у другій половині грудня 2015 року, і вже за перший місяць роботи його скачали більше мільйона користувачів. За даними самої Masquerade, на початок березня кількість завантажень додатки перевищило 16 млн по всьому світу. MSQRD дістався до перших рядків чартів App Store в 12 країнах - без всяких витрат на платне просування, розповідав один з творців, технічний директор MSQRD Сергій Гончар в колонці на порталі VC.ru.

 

MSQRD знайшло по-справжньому світову славу в лютому завдяки церемонії кінопремії "Оскар", одним із тріумфаторів якої став актор Леонардо Ді Капріо, повідомляла дослідницька компанія App Annie. Американський телеведучий Джиммі Кіммел продемонстрував у своєму шоу роботу додатка, примірявши маску Ді Капріо. Зараз ця маска в оточенні двох статуеток "Оскар" входить до числа найпопулярніших в MSQRD. Через півтора тижні після церемонії MSQRD придбала американська Facebook Inc., власниця найбільшої в світі соціальної мережі.

Чи не з першої спроби

"Це, звичайно, прикольна історія, що ми все зробили за дві доби. Але насправді у нас величезний досвід в розробці додатків, причому у кожного в своїй сфері", - говорив Гончар в інтерв'ю Lenta.ru. Гончар, гендиректор Masquerade Technologies Євген Невгень і Євген Затепякін порівнюють себе з Rovio: фінський розробник запустив понад 40 ігор, поки не вистрілив з Angry Birds.

Так чи інакше, але продукт білоруських розробників отримав доступ до аудиторії в 1,6 млрд користувачів. "Це запаморочливий успіх, - не скупиться на похвали Рагнар Сасс. - Я працюю зі стартапами вже десять років і вперше бачу, що стартап так вдало продався вже через три місяці після появи прототипу. Та й інвестиції в $ 1 млн вони залучили вже в лютому - немислимо! " "Абсолютно блискуча команда, зірки! Їм по 23-24 роки, і я готовий ставити коньяк ящиками, що це не остання новина про хлопців", - написав Гурський в Facebook після операції.