Що таке лідогенерація?

Якщо вас цікавить інтернет-маркетинг, то ви напевно часто зустрічали поняття «ліди». Що ж це таке? Лід - це дія клієнта спрямоване на покупку, яка збільшує конверсію сайту. Оформлення ліда полягає в заповнення заявки або замовленні по телефону.

Что такое лидогенерация

 

Поняття лідогенерації

Лідогенерація - це процес збору маркетологами контактів потенційних клієнтів та надання даної інформації замовнику лідогенераціі. Це дозволяє замовнику отримувати дійсно якісний трафік з потенційних клієнтів.

Довгострокова стратегія дозволяє:

  • розкрутити бренд і підвищити його впізнаваність
  • отримувати реально зацікавлених клієнтів
  • проводить персоналізовану комунікацію з клієнтами
  • знайти нові способи залучення клієнтів
  • виробити максимально ефективну стратегію реклами


Методи лідогенераціі

Способи отримання заявок в online і offline режимах мають свої особливості, але всі вони перевірені на практиці і довели свою результативність. Методи лідогераціі, якщо джерелом пошуку клієнтів є Інтернет:

  • контент-маркетинг
  • контекстна реклама
  • ключові слова
  • публікації
  • випуск електронних книг
  • email - розсилання
  • відеоканал на YouTube
  • соціальні мережі

Ці методи доступні для всіх, але не кожен бачить їх простоту і вигоду. Що дає можливість більш далекоглядним конкурентам шукати нові способи лідогенераціі і йти далеко вперед.