Що таке крауд-маркетинг?

Сrowd-marketing являє собою стимуляцію збільшення продажів за допомогою рекомендацій та відгуків. Крауд-маркетинг, як інструмент, з'явився у злитті методів SMM і SEO. Його завдання - управляти відгуками в інтернеті таким чином, щоб збільшувати продажи товарів і послуг своєї компанії або магазину.

Напрями крауд-маркетингу

У Сrowd-marketing необхідно вести роботу за наступними напрямками:

  • Моніторити відгуки про компанію на форумах і тематичних спільнотах
  • Відстежувати коментарі і згадки в соціальних мережах
  • Стежити за коментарями в блогах
  • Моніторити питання на сервісах - опитувальних ресурсах
  • Комунікувати з потенційними клієнтами, застосовуючи техніку прихованого маркетингу
     
    Сrowd-marketing
Завдяки згадці в соціальних мережах, блогах і форумах зростає популярність фірми чи бренду, відповідно збільшується число відвідувачів вашого сайту і зростає трафік. Згадки і коментарі виглядають природно і викликають довіру, на відміну від реклами.
 
Велика перевага крауд-маркетингу в тому, що робота ведеться з уже потенційними клієнтами, які зацікавлені вашою пропозицією. Тим більше, що в такому випадку ви отримуєте якісний («осмислений») трафік на сайт.