Що необхідно враховувати при розробці контентної стратегії в Twitter у святковий сезон?

     У святкові періоди, особливо наприкінці року, споживачі різко активізуються в соціальних мережах, де обговорюють свої виш-листи і шопінг. Команда Twitter зібрала дані кількох досліджень про те, як користувачі Twitter взаємодіють з брендами в різдвяно-новорічний сезон і на що останнім краще орієнтуватися при розробці контентної стратегії в Twitter.

 

     Наприкінці кожного року Twitter фіксує сплеск пов'язаних з шопінгом тим, що безпосередньо корелює з періодами розпродажів. Наприклад, згідно з даними дослідження NPD Group, під час різдвяно-новорічного сезону 2 014 року користувачі Twitter починали активніше звичайного обговорювати ноутбуки або носяться пристрої саме в момент гарячих розпродажів.

 

     За даними опитування, проведеного в 2014 році Google, Ogilvy і TNS, 61% споживачів заявили, що Twitter вплинув на їхнє рішення про святкових покупках більше, ніж ТБ, журнали та інші онлайн-платформи.

 

     Ось ще кілька фактів про поведінку користувачів Twitter під час новорічних розпродажів:

Покупці люблять в Twitter бренди. 70% користувачів зізнаються, що хотіли б отримувати від брендів більше новин у святковий період, включаючи інформацію про товари і послуги.

 

     Вони найбільше цікавляться новими технологіями. Дві третини присвячених шопінгу обговорень у святковий період стосуються споживчої електроніки.
Покупці готові до витрат. Як мінімум 81% користувачів Twitter планують витратити від 100 доларів і більше на споживчу електроніку. Як мінімум 45% користувачів Twitter витратять в цьому сезоні на технологічні товари від 500 доларів і більше.

 

     Вони підходять до шопінгу по-розумному. Більше половини користувачів шукають інформацію, яка допоможе їм зробити правильні покупки. Як мінімум 58% користувачів Twitter хотіли б отримувати від брендів технічні огляди та рекомендації.

 

     Користувачі Twitter люблять бездротовий зв'язок. За даними досліджень, вони проводять на 60% більше часу в інтернеті через Wi-Fi, ніж інші покупці.

 

     Покупці керуються рекламою в Twitter. За даними дослідження MarketShare Partners, при здійсненні покупок зі смартфонів реклама в Twitter працює в 2,5 рази ефективніше, ніж інші рекламні канали.

 

     Відгуки в Twitter допомагають продавати. Більше 75% користувачів соцмережі зізналися, що, отримавши вдалий досвід взаємодії з брендом, вони, швидше за все, порекомендують його іншим покупцям.

 

     У грудні близько 55% святкових обговорень в Twitter присвячені різдвяних і новорічних шопінгу. У міру наближення Нового року відбувається різкий сплеск згадок модних товарів, одягу, взуття, електроніки і особливо подарункових листівок, які були найбільш обговорюваним продуктом в 2014 році. За даними Twitter, активність обговорень святкового шопінгу в новорічний період виростає в середньому на 83% у період з 20:00 до опівночі.

 

     Ближче до кінця грудня покупці починають висловлювати засмучення у зв'язку з обмеженістю товарів під час розпродажів або тим, що закінчуються гроші і не вистачає часу для придбання подарунків. У грудні твіти з виразом негативних або засмучених почуттів становлять майже 20% святкових обговорень. У цей час деякі бренди намагаються максимально використовувати весь спектр почуттів покупців, щоб допомогти їм зробити покупку.

 

     Так, наприклад, на минуле РіздвоWalgreens, одна з найбільших аптечних мереж США, нагадала покупцям, що її магазини відкриті до пізнього вечора і ще можна встигнути купити подарунки та частування до столу.

 

     Особливо ефективний для брендів в цей час грамотний клієнтський сервіс. 77% користувачів, які отримують в Twitter відповіді від брендів, стають більш лояльними до них. Тому брендам має сенс постійно перевіряти свою стрічки в Twitter, відстежувати звернення та запити і стежити за тим, щоб на всі приватні повідомлення було дано відповідь.

 

     Кінець грудня - хороша можливість для брендів просувати свої мобільні додатки (якщо вони є). У цей період багато споживачі отримують в подарунок на свята смартфони (за даними дослідження Gartner, в 2014 році 31% світових продажів смартфонів припав на четвертий квартал), і число користувачів цих пристроїв на планеті зростає. До того ж брендам вигідно надихати користувачів обговорювати їх подарунки в соцмережі: 52% користувачів Twitter зізналися, що вони купили товари, вперше дізнавшись про них саме тут (дослідження Twitter / DB5 за 2014).

 

     Ось як, наприклад, одна з користувачів Twitter висловила своє захоплення з приводу нової косметики для очей і подарункової карти брендуSephora:

 

 

 

Так що залишайтеся на зв'язку, і користувачі неодмінно вас віддячать.