Швидко не вийде. Частина третя

7. Оптимізація заголовків і контенту.

 

     Оптимізація посадочних сторінок - одне з основних завдань сеошника. Часто тут складно відразу підібрати оптимальний заголовок або зрозуміти, як виглядатиме сниппет по важливим запитам в пошуку. Тому, доводиться витрачати багато часу на, здавалося б, дрібні завдання. Ну що там підправити сниппет ... а ні, чекайте 2-3 тижні, потім вносите коригування, чекайте ще місяць. Ви откроректіровалі заголовки і помітили зміну позицій. Як дізнатися, що саме ваша робота привела до цього результату? Позиції могли змінитися через бандита або з інших причин за цей час. У цій невизначеності для вебмайстрів великий недолік затримок з боку Яндекса.

 

8. Оптимізація перелинковки і юзабіліті сайту.

 

     Те ж саме з іншими елементами внутрішньої оптимізації. Пошуковик повинен спочатку переіндексувати контент, побачити нові сигнали, потім обновити свої дані, посилальні графи і збережені копії документів. Звичайно, це не означає, що ми не повинні всіляко покращувати сайт, просто не варто чекати швидких результатів. Швидко в SEO не вийде.

 

9. Зняття Минусинска.

 

     Фільтр "Минусинськ" накладається на сайт за покупку посилань. Відповідно, зняття фільтра відбувається після зняття покупних посилань. Крім того, що Янедкс повинен побачити зміни на інших сайтах (що посилання зняті), повинне відбутися оновлення алгоритму, яке проходить 1-2 рази на місяць. Якщо вам вдалося позбутися Минусинска за місяць, це хороший результат. Але деякі великі сайти виходять з-під нього довго і болісно.

 

10. Зняття інших фільтрів.

 

     Фільтри були б не такими страшними, якби коригування приводили до швидких результатів. Але швидко, на жаль, не вийде. Будь то АГС, фільтр за прихований текст, Переспа, накрутку поведінкових або будь-який інший, позбавлення від санкцій може тривати місяцями. І це далеко не всі завдання, які вам не вийде вирішити швидко. Швидкий результат можна отримати тільки в контекстній рекламі: налаштували і через хвилину вже отримуєте трафік, оптимізували заголовки і через пару хвилин змінилися сніппети ... Все це треба враховувати при складанні seo-стратегій.