Чому сайт не продає?

Прикро, що сайт зовсім не приносить прибутку, незважаючи на те, що виконаний якісний дизайн і юзабіліті, і навіть правильна оптимізація не рятує. Насправді, існують приховані причини, чому сайт не приносить продажів. Спробуємо розібратися.

 

sait

 

У пропозиції немає попиту

Мабуть, найбанальніша причина. Товари та послуги на сайті просто нікому не потрібні. Причину варто шукати в самому початку, при виборі сфери продажів. Перед відкриттям інтернет магазину завжди варто проводити аналіз ринку, вивчаючи попит на вашу пропозицію.

Що ж робити? Якщо попиту немає, просто створіть його! Розкажіть про свою пропозицію, його переваги та особливості. Для цього підійдуть всі методи відразу: контекстна реклама, презентаційні відеоролики, реклама в ЗМІ, просування в соціальних мережах.

 

До конкурентів більше довіри

У цьому випадку у пропозиції є попит, але люди більше довіряють вашим конкурентам, ніж вам.

Що ж робити? Вивчайте ваших конкурентів і станьте кращими за них! Ви повинні показати аудиторії, що купувати товар / послугу краще у вас. Проте, не потрібно говорити, що конкуренти гірше. Робіть ставку на свою унікальність.

 

Некомпетентні менеджери

Некомпетентність менеджрерів колл-центру значно впливає на зниження продажів. Потенційний покупець повинен отримувати якісну консультацію, а грубість і непоінформованість тільки відлякає і погіршить вашу репутацію.

Що ж робити? Тут все легко - просто замініть менеджера на більш професійного кандидата.

 

Провівши аналіз всіх причин, відразу стане очевидно, чому сайт не продає. А їх усунення, без сумніву, призведе до позитивних змін і збільшення продажів.