Чи працюють посилання з соціальних мереж?

Серед деяких оптимізаторів існує думка, що покупка посилань з соціальних мереж - марна трата грошей. Такі фахівці аргументують свою позицію стандартними метриками. Наприклад, песимісти запевняють, що ці посилання не потрапляють в анкор-лист, вони відсутні у відповідному розділі Яндекс.Вебмайстер. Крім того, якщо купити посилання з унікальним анкором (нескладним набором літер), то сайт, на який вона веде, у видачі за відповідним запитом не з'явиться. На перший погляд, аргументи видаються вагомими, але чи витримають вони детальну перевірку, засновану на великій вибірці сайтів? Ми вирішили перевірити.

Сайти, що використовують соціальні посилання при просуванні, ростуть динамічніше.

 

Для отримання об'єктивної інформації було взяли більше 10000 проектів, які просуваються в Wizard.Sape і розділено їх на дві групи за ознакою використання при просуванні посилань із соціальних мереж. Проекти, що використовують посилання з соціальних мереж ми умовно назвали «Соціальної групою».

Дослідження стосувалося тільки запитів, які почали просуватися після 1 вересня 2014 року і просуваються по теперішній час.

У роботі нам допомогли статистичні дані активності «Соц. сигнали» у Wizard.Sape, зібрані за півроку і більше з моменту її запуску.

Кінцевою метою нашого дослідження було зрозуміти, чи справляють вплив соціальні посилання на динаміку зростання ефективних показів в пошукових системах.

Порівняння динаміки зростання сайтів з «соціальної групи» та групи інших сайтів показало, що зростання позицій і ефективних показів в цих групах неоднакові.

Сайти, які купують соціальні посилання, показали більш динамічне зростання. Ті проекти, які при просуванні використовували і твіти, і соціальні посилання (Facebook, Вконтакте, Google+, «Мій світ»), росли на 113% швидше середніх темпів.

При цьому порівняно молоді проекти (просуваються 3 місяці або менше) показали кращу сприйнятливість до соціальних сигналам: у ряді випадків соціальні посилання дали їм до + 200% зростання ефективних показів:

І хоча динаміка у таких проектів не настільки вражаюча, як у недавно стартували, проте + 100% - це хороший бонус при просуванні. Тобто ефективність просування у них як мінімум удвічі перевершила таку у проектів, що не використовують посилання із соціальних мереж.

Узагальнюючи сказане, можна з упевненістю стверджувати, що використання соціальних посилань значно прискорить потрапляння сайту в Топ-10 пошукових систем по потрібних запитах.