У Facebook закінчилися місця для реклами

У Facebook закінчилися місця для реклами
 

   Facebook опублікувала фінансову звітність за другий квартал 2016 року. Результати компанії перевищили очікування аналітиків, виручка за звітний період склала $ 6,44 млрд євро проти консенсус-прогнозу в $ 6 млрд. Квартальна виручка в перерахунку на одного користувача соцмережі склала $ 3,82, аналітики передбачали, що цей показник складе $ 3,6. Місячна аудиторія склала 1,71 млрд осіб.

 

В ході телефонної конференції для аналітиків фінансовий директор Facebook Дейв Венер зазначив, що компанія зіткнулася з обмеженістю рекламного інвентарю в своєму ключовому продукті, тобто кількість реклами, яку можна показати в новинній стрічці одному користувачеві, істотно збільшити не вийде і необхідно шукати нові способи забезпечити зростання виручки.

 

Це можна зробити за рахунок зростання кількості користувачів, що поки вдається робити, за 2 квартал компанія додала 60 млн нових користувачів. У довгостроковій перспективі таке зростання може бути обмеженим. У будь-якому випадку, компанія також шукає способи підвищити доходи від існуючих рекламних площ, в першу чергу роблячи ставку на відеоконтент в який можна вбудовувати дорожчу відеорекламу. На початку червня 2016 року Facebook найняла творця популярного комедійного ресурсу CollegeHumor Ріки Ван Вина на посаду глави департаменту глобальної креативної стратегії. Ван Вин зокрема керуватиме розвиток сервісу Live Video.