Унікальні картинки

Прийоми унікалізації картинок
Графіка на сайті - це засіб, який допомагає краще сприймати і запам'ятовувати інформацію, а для інтернет-магазину - атрибут першої необхідності. Як домогтися того, щоб картинки на вашому ресурсі були якісними і сприяли ефективному SEO?

Принципи оптимізації картинокОптимізація зображень не менш важливий етап у роботі

На форумах і в профільних блогах можна знайти чимало порад по редагуванню картинок для додання їм унікальності. Всі вони зводяться до одного: найбільший ефект досягається за рахунок горизонтального відображення з одночасним поворотом зображення на кілька градусів. На жаль, цей прийом не працює для фотографій, на яких присутні логотип, назва бренду і ін .: після відбиття написання слова і вигляд товару спотворюються (Рис.1).

Ми провели невеликий експеримент по унікалізації картинки за допомогою програми XnConvert. В якості дослідного зразка була взята картинка популярного товару - набору LEGO «Імперський зоряний руйнівник». Вихідний файл був запозичений з офіційного сайту виробника (Рис. 2).

Перевірка унікальності проводилася за допомогою сервісів Яндекс.Зображення і Google-картинки (Рис. 3). Для пошуку дублікатів необхідно завантажити картинку в рядок пошуку шляхом натискання на іконку фотоапарата.


Для початку з'ясуємо, яка кількість дублікатів є у исходника в індексі пошукових систем:

Яндекс - 52 дубля, Google - 3970 (!)

Спробуємо зробити скріншвід ісходніка:

Яндекс - 52 дубля, Google - 786

Як бачимо, відповідність змінилося в кращу сторону, але унікальності домогтися не вдалося.

Далі застосовуємо ряд інструментів у редакторі XnConvert (відображення по горизонталі + поворвід на 12 градусів + ресайз + видалення метаданих) (Рис.4).


Рис. 4.

Яндекс - 0 дублів, Google - 0.

Унікальність - 100%. У ряді випадків спрацьовує також застосування всього одного інструмента: або відбиття, або повороту. Важливо відзначити, що редактор картинок не є панацеєю і часто може завдавати шкоду якості зображення. Завжди потрібно оцінювати можливий результат, перш ніж приступати до «перекроювання» вихідних файлів.

І ще один прийом, доступний для вирішення поставленого нами завдання: скріншвід відео (Рис.5).


Рис. 5.

Унікальність також дорівнює 100% і в Яндексі, і Google.

 

Висновки

Тема унікалізації картинок зберігає свою актуальність. Однак, вирішуючи дану проблему, не варто доходити до фанатизму. Фактор унікальності відіграє певну роль в пошуковому просуванні, але переважаюче значення при ранжируванні все-таки надається SEO-параметрами картинки і навколишнього тексту. Тому подбайте, в першу чергу, про грамотному використанні тегів, унікалізіруйте назва файлу, зробіть релевантні супровідні описи. І вже по можливості спробуйте забезпечити доступними засобами унікальність самого файлу.