Унікальність тексту

Головний принцип: текст для сайту повинен бути унікальним, тобто маючим мінімум збігів з вже наявними в інтернеті текстами. В інтернеті можна знайти десятки програм і сервісів, для перевірки унікальності тексту.

 

Пошукова система оцінює текст, розбиваючи його на окремі елементи - шинглі. Шингл - це кілька слів, що йдуть підряд.

 

Алгоритм такий: береться шингл і порівнюється з уже наявними в інтернеті текстами. Якщо збігів не виявляється, шингл вважається унікальним і аналізується наступний. Якщо зі ста шинглів 1 унікальний, то унікальність складе 1%, якщо унікальних шинглів 99 з 100, то 99%.

 

Для самостійної оцінки тексту потрібна програма, в настройках якої можна вказати довжину шинглів (зазвичай вказують від 4 до 7 слів). Уникайте крайнощів: якщо ви виберете довгий шингл з 10 слів, то навіть скопійований текст із зміненими відмінами або відмінками матиме унікальність 100%, а перевірка за 3-хсловним шинглом, призведе до того, що авторський унікальний текст, буде мати низьку унікальність.

 

Для перевірки тексту на унікальність можна використовувати безкоштовну програму Advego Plagiatus

Результатом перевірки буде оцінка унікальності вашого тексту, виражена у відсотках.

 

Пункт 1: пишіть текст з високим відсотком унікальності.