Топ-5 мотивів для скоєння покупки в інтернеті

        Більшість покупок в Інтернеті - цільові. Однак найбільший прибуток приносять імпульсні покупки. Тобто вчинені в пориві почуттів, коли емоції домінують над розумом. Як схилити покупця до такого стану? Перш за все, знати мотиви, які спонукають споживача до активних дій!

 

Мотив №1.

 

       Прагнення до комфорту. Самий базовий мотив! Всі ми хочемо зробити життя кращим, облагородити свій побут, задовольнити основні потреби (голод, спрага, безпека і т.д). Якщо вам вдалося переконати відвідувача в тому, що без вашого товару він буде відчувати незручності - ви на вірному шляху!

 

Мотив №2.

 

      Престиж і самоствердження. Усім нам притаманне прагнення бути не гірше, але краще за інших. Саме це прагнення і змушує покупця віддавати свої кровні на «статусні» гаджети, брати в кредит дорогі авто, купувати косметику і парфуми «як у Анджеліни Джолі (Скарлетт Йоханссон, Міли Куніс)». Тому так важливо переконати споживача, що ваш продукт підкреслить статус власника. Навіть якщо ви продаєте кріпильні матеріали або послуги з розкручування сайтів!

 

Мотив №3.

 

      Бажання слідувати за більшістю. Даний мотив виходить з попереднього. Він виражається в прагненні не відставати від моди, йти в ногу з часом, користуватися речами, які хвалять інші. Хочете вигідно продати свій продукт? Покажіть, що основна маса покупців схвалює його!

 

Мотив №4.

 

       Прагнення заощадити. Люди хочуть добре виглядати, модно одягатися, користуватися останніми новинками техніки / додатками / програмними продуктами. Але ... за мінімальною вартістю! Ось для чого існують всілякі розпродажі, знижки та акції, які так і надихають на імпульсну покупку!

 

Мотив №5.

 

      Прагнення до ідеалу. Скільки б не твердили нам психологи про недосяжність абсолютного ідеалу, сучасне суспільство тяжіє до перфекціонізму. Досить прямо або побічно проголосити, що «успішна людина / ідеальна дружина, мати, господиня обирає (найменування продукції)!», Як продажі зростуть ще на 30%. Чому не на 100%? Просто в сучасному інтернет-просторі неможливо підвищити конверсію (відсоток відвідувачів, які вчинили покупку на сайті) без допоміжних технологій.