Типові помилки в картці товару

Товарна картка - це конверсійна сторінка інтернет-магазину, яка покликана вирішувати відразу кілька стратегічних завдань: приводити цільової (у тому числі пошуковий) трафік, забезпечувати моментальні продажу, задовольняти відкладений попит і сприяти збільшенню середнього чека. Якщо при аналізі конверсії ви фіксуєте найнижчий показник досягнення цілей, зверніть увагу на реалізацію картки товара: найчастіше саме тут присутні чинники, що знижують її комерційну ефективність. Їх перелік з ілюстраціями ми наводимо в цій статті.

Структура

Помилки: відсутність чіткої структури контенту.

Наведений варіант оформлення картки товару (Мал. 1) вибивається зі звичного ряду: фото «розриває» функціональний блок ціни і кнопки покупки, що може негативно позначитися на користувальницькому досвіді. Рекомендується зонувати простір сторінки, дотримуючись певної логіки (наприклад, зліва розташувати блок фотографій, праворуч - ціну, конверсійну кнопку і текстовий опис). У такому вигляді інформацію буде набагато простіше сприймати і обробляти. При цьому бажано розмістити найбільш важливі елементи в межах першого екрану.

Назва

Помилки: неінформативне заголовок.

Найчастіше найменування товару містить тільки визначник: «Футболка жіноча» або «Гаманець зі шкіри» - що призводить до появи на сайті безлічі неунікальний заголовків і анкорів. Відсутність ідентифікаційних елементів (бренд, модель, артикул, колір, розмір і інш.) У назві товару, по-перше, ускладнює користувачеві вибір конкретної позиції зі списку каталогу, по-друге, є ознакою неякісної оптимізації товарної сторінки (адже саме її ми просуваємо по НЧ-запитом, і заголовок H1 повинен мати входження заданих ключів). Правильне найменування перегукується з Title сторінки і має вигляд типу: «Ліжко Креол двоспальне з ящиками для зберігання, 160х200см». Також не варто використовувати в назві товару скорочення слів (Мал. 2). Деякими з ідентифікаторів цілком можна пожертвувати не на шкоду інформативності заголовка.

Опис

Помилки: відсутність опису, недолік корисної інформації.

У ряді випадків у товарній картці можна спостерігати наявність фотографій без текстового супроводу. Це груба помилка, яка негативно впливає як на конверсію, так і на результативність пошукового просування сторінки. Інший приклад - наявність опису товару, «заточеного» виключно для пошукових роботів (Мал. 3). Не слід допускати в тексті надмірного вживання ключових слів і якісних прикметників (унікальний, чудовий і т. П.).

Опис повинен бути максимально коротким і корисним, давати відповідь на можливі запитання покупця (для технічно складних товарів доречно застосувати опис виробника). Обов'язково вказуються такі характеристики: склад, комплектація, вид упаковки, вік використання (категорія дитячих товарів), термін придатності і т.д. - Залежно від типу товарної позиції. На додачу до тексту опису можна прикріпити на сторінці файл з інструкцією, розмірної таблицею, змістом або витримкою тексту (при продажу книг), а також розмістити відеоогляд або 3d-демонстрацію.

Ціна

Помилки: ціна по запиту, не акцентована знижка.

Відсутність ціни в картці товару або використання формулювання з ряду «від 800 рублів» - це вірний шлях до низької або навіть нульовою конверсії. В умовах високої конкуренції не можна пропонувати покупцеві уточнити вартість шляхом зворотного зв'язку: він негайно продовжить пошуки на інших ресурсах (виняток становлять специфічні товари та послуги, де для розрахунку ціни потрібні вхідні дані).

Якщо ціна «губиться» в контенті (Мал. 4), це також може спровокувати відмова від перегляду сторінки. Вартість повинна бути помітна відразу: виділена кольором, елементами дизайну або більш великим розміром шрифту. Інша поширена помилка - відсутність вказівки на вигоду покупця у разі надання знижки. Не варто нехтувати простим прийомом, а саме: перекреслити стару ціну і зробити візуальний акцент на новій, вказавши суму, яку заощаджує ваш покупець.

Фотографії

Помилки: показаний один ракурс, погана якість картинки.

Неякісні зображення не сприяють підвищенню рівня продажів. Користувач бажає розглянути товар в деталях, тому фотографія тільки з одного ракурсу або ряд картинок в малому дозволі не задовольнить його потреб.

Функціональні елементи

Помилки: неочевидна кнопка «Купити», відсутність корисних сервісів, що підвищують конверсію.

Іноді користувачі не можуть зробити покупку на сайті просто тому, що не знаходять кнопку «Купити» (наприклад, коли вона «захована» в нижній області контенту або виконана у вигляді звичайної гіперпосилання). Також покупця може збентежити нестандартна напис: замість «Купити» або «В кошик» - наприклад, «Вперед!» Або «Зарезервувати».

Найчастіше в картці товару можна бачити відразу дві кнопки: «Купити» і «Купити в 1 клік» (Мал. 5). Друга передбачає виведення форми для відправки номера телефону, після чого передзвонює оператор і приймає замовлення. Така функція зручна для невпевнених користувачів інтернету, однак наявність двох схожих кнопок може збити користувача з пантелику. Альтернативне рішення в даному випадку - використання сервісу зворотного дзвінка.

На багатьох комерційних сайтах не використовується корисний функціонал, що дозволяє утримати покупця або спонукати його повернутися в майбутньому, навіть якщо він пішов без покупки. Мова йде про сервісах «Порівняння товарів», «Додати до обраного», «Відстеження ціни» (на випадок акційних знижок) і «Повідомити про надходження товару». Їх інтеграція може в позитивній мірі вплинути на конверсію.

Додаткова інформація

Помилки: відсутність інформації про наявність, доставку, оплату та гарантії.

Для успішного продажу товару недостатньо тільки його якісного опису. При виборі користувач оцінює також надійність і старанність продавця. Багато магазинів допускають помилку, не вказуючи в картці інформацію про наявність даної позиції на складі, терміни і вартість її доставки (або можливості самовивозу із зазначенням адрес). Інформація займе всього пару рядків, але безумовно посприяє ухваленню рішення про покупку. Якщо товар можна оплатити за допомогою банківської карти, про це обов'язково потрібно повідомити, так як цей спосіб сьогодні є найбільш кращим для величезної кількості покупців. Розміщення значків платіжних систем поруч із ціною і кнопкою «Купити» позитивно відіб'ється на конверсії і підвищить лояльність клієнтів. Не слід забувати і про гарантії: інформація про повернення обов'язково має бути присутня в описі в текстовому або графічному вигляді.

Рекомендації

Помилки: не використовуються механізми up-sell і cross-sell.

Багато магазинів не розкривають повністю свого потенціалу, залишаючи без уваги механізми перехресних та / або додаткових продажів (в картці не виводиться група товарів, які, ймовірно, зацікавлять покупця). Рекомендаційний сервіс дозволяє збільшити суму середнього чека (допродаж супутніх товарів, аналогічних позицій з тієї ж серії або більш дорогих аналогів) або підвищити ймовірність покупки (показ схожих товарів). Буває й зворотна ситуація, коли рекомендаційний сервіс використовується, але висновок товарів не обгрунтований яким-небудь мотивом. У цьому випадку механізм може працювати «вхолосту».

Відгуки

Помилки: не передбачена можливість написання відгуку або коментаря до товару.

Найчастіше відгуки можуть бути єдиною можливістю уникализировать контент в картці товару, до того ж досвід покупців і зворотний зв'язок допомагають виявити слабкі і сильні сторони продукту, що важливо як для власника магазину, так і зацікавлених у купівлі відвідувачів сайту. Блок відгуків необхідно використовувати, тим більше що для реалізації цього функціоналу зараз передбачено багато варіантів, наприклад віджети соціальних мереж.

SEO-показники

Помилки: не використовуються ЧПУ; не оптимізовані Title, Description; відсутні кнопки шарінга соціальних мереж, немає мікророзмітки.

Дані недоліки впливають на здатність сторінки залучати пошуковий і соціальний трафік. При низькому якості внутрішньої оптимізації сторінки може утруднятися її вихід в ТОП по ключових запитах, крім того, сайт не отримує конкурентних переваг в результатах пошуку і не виділяється серед конкурентних ресурсів (в сніппет відсутні розширення).

Висновки

Скласти шаблон «зразковою» картки товару досить складно, так як не існує універсального рішення і в кожному випадку необхідно враховувати індивідуальні особливості торгового майданчика. Ми рекомендуємо провести аудит вашої товарної сторінки, подивитися на реалізацію карток нішевих топових конкурентів і зробити висновок про необхідність оптимізації тих чи інших позицій з метою забезпечення зростання продажів. Будь доопрацювання необхідно супроводжувати постаналізом і оперувати даними для знаходження кращого варіанту архітектури та функціоналу товарної сторінки.