Типи основних агенств, котрі займаються інтернет-маркетиргом

 

     Ринок інтернет-маркетингу важко назвати орієнтованим на клієнта. Найчастіше агентства займаються суто просуванням, приділяючи комплексному маркетингу мінімум часу і уваги. Багато в чому це обумовлено істотною затримкою розвитку Рунета - SEO-підхід до розвитку сайтів міцно засів у головах вебмайстрів. Часи, коли для потрапляння в топ видачі достатньо було закупити пару тисяч посилань, розслабили оптимізаторів, та й клієнтів. Навіщо витрачати час і ресурси, займатися маркетингом і супутнім просуванням, якщо кінцеву мету можна досягти прямо зараз?

 

Всього на ринку можна виділити кілька основних типів агентств:

 

•     Потокове, де проект проходить через відділи. Кожен співробітник має чітку задачу. Процеси максимально автоматизовані. Якість результату - середнє, вартість - низька.

•     Командне, де над проектом працює група фахівців одночасно. Зазвичай команда будується навколо одного відомого на ринку фахівця. Вартість - висока, якість результату - висока.

•    Фрілансери, де проект реалізується одним або декількома людьми. Вартість сильно варіюється залежно від репутації фрілансера і його портфоліо. Якість варіюється аналогічно. У більшості випадків вдається знайти компромісне рішення, в якому цінник влаштовує обидві сторони.

•    Комплексні, де проект обробляється більш детально, ніж в потоковому, що підвищує якість, але дешевше, ніж в командному. Таких організацій на ринку вкрай мало.